Sukces, którego wymiernym dowodem jest sprzedaż ponad 500.000 samochodów w skali światowej na przestrzeni 4 lat, sprawił, że w 2014 roku DS stała się odrębną marką. Jej najnowsze dzieło to zaprojektowany i stworzony we Francji prototyp DIVINE DS, który stanowi kwintesencję DS.
Wyróżnia go niepowtarzalny styl: 4-drzwiowa, zwarta sylwetka (4,21 m) w szarym, metalicznym lakierze z subtelnymi refleksami przykuwa wzrok wyrazistym, szlachetnym i urzekającym stylem.
Kształtne powierzchnie są ożywione graficznymi elementami osłony chłodnicy ‘DS Wings’, linie boczne są bardzo wyraźnie zarysowane ostrym cięciem, a projekt dachu niepowtarzalny. Oryginalnemu wyglądowi zewnętrznemu towarzyszy wyjątkowe wnętrze, wyróżniające się odważną architekturą i technologicznym wyposażeniem w spektakularnym, bazującym na kontrastach wystroju, który wyraża awangardowy charakter i stylistyczne wyrafinowanie DS.
Divine DS: kwintesencja marki DS
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze