Tunezyjski rynek samochodowy nie jest zbyt duży, ale nie zmienia to faktu, że producenci walczą o zajęcie na nim jak największych udziałów. W lipcu jednym z liderów okazał się Peugeot, który sprzedał w siódmym miesiącu roku 369 samochodów, a stanowiło to 10,5% całej lipcowej sprzedaży nowych aut w tym kraju.
Niewiele, prawda? No ale skoro od początku roku do lipca włącznie w Tunezji sprzedano raptem 29.945 nowych aut, to nie ma się czemu dziwić. Z tego 2.732 pojazdy nosiły logo Peugeota, co w ujęciu całej tegorocznej sprzedaży daje francuskiej marce 9,1% rynkowego udziału. Widać więc, że trend jest niezły, a lipcowa sprzedaż zwiększyła te udziały i wypada mieć nadzieję, że to się utrzyma.
Stafim Peugeot, czyli firma będąca oficjalnym importerem francuskiej marki na rynku tunezyjskim, realizuje swoją strategię polegającą na oferowaniu bogatej gamy produktów we wszystkich segmentach spełniając w ten sposób oczekiwania klientów. Równolegle Stafim Peugeot rozbudowuje sieć dealersko-serwisową – niedawno uruchomiono taki punkt w Safakis, mieście położonym w centralnej części tunezyjskiego wybrzeża.
KG
Najnowsze komentarze