Wprowadzony do sprzedaży w kwietniu 2012 roku odświeżony Peugeot Partner teraz dostępny jest – na początek w krajach Zachodniej Europy – z nową jednostka napędową. Silnik 1.6 HDi o mocy 115 KM uzupełnia gamę użytkowych wersji Partnera i jest adresowany do szczególnie wymagających klientów potrzebujących motoru o wyższaych parametrach, niż dotychczas oferowane.
Aktualnie użytkowa wersja Partnera może mieć jedną z poniższych jednostek napędowych:
– 1.6 l HDi FAP "75" BVM5 – 133 g/km CO2
– 1.6 l e-HDi FAP "90" BMP6 – 123 g/km CO2
– 1.6 l e-HDi FAP "90" BVM5 – 129 g/km CO2
– 1.6 l HDi FAP "90" BVM5 – 138 g/km CO2
– 1,6 l HDi FAP "115" BVM5 – 139 g/km CO2
Najmocniejszy i najnowszy w ofercie silnik o mocy 115 KM (84 kW) zapewnia doskonałą wydajność. Maksymalny moment obrotowy o wartości 240 Nm dostępny jest już od 1.500 obr./min., zaś szczytowa moc osiągana jest przy 3.600 obr./min. W efekcie napędzany tym motorem Partner stał się autem jeszcze bardziej dynamicznym oferując duże rezerwy mocy, którymi cieszyć się można zarówno jadąc pustym samochodem, jak i załadowanym.
A zapakować do Partnera można naprawdę sporo. W zależności od wersji nawet do przeszło 4 m³ i blisko 900 kg, co jak na niedużego kombivana stanowi naprawdę imponujące osiągnięcie. Z nową jednostką napędową samochód staje się bardzo elastycznym pojazdem, a czyż właśnie nie takich cech (ładowność, przestronność, oszczędny i ekologiczny silnik, przyjemność użytkowania, funkcjonalność) oczekuje się od lekkiego samochodu użytkowego? Partner spełnia te życzenia z naddatkiem, a z nowym silnikiem – jeszcze lepiej ;-)
KG
zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze