Już od przeszło 10 lat magazyn „Flota” organizuje konkurs „Fleet Awards Polska”, wybierając najlepsze samochody i produkty dla stale rosnącego rynku flotowego. W tegorocznej edycji na liście zwycięzców znalazł się także Citroën: model C3 został uznany za najlepszy wybór w klasie pojazdów dla handlowców.
Rynek flotowy w Polsce w ostatnich latach rośnie w imponującym tempie. Obecnie aż 65 proc. nowych samochodów rejestrowanych jest na firmy i udział ten będzie się zwiększał. Plebiscyt „Fleet Awards Polska” dostarcza więc klientom flotowym – stanowiącym najliczniejszą grupę wśród nabywców nowych samochodów – cennych informacji i stanowi dla nich istotny punkt odniesienia.
„Fleet Awards Polska” odbywa się w dwóch etapach. Pierwszy z nich to głosowanie poprzez stronę internetową. Po zarejestrowaniu się każdy przedsiębiorca mógł oddać swój głos na samochody i usługi, które jego zdaniem powinny zostać nagrodzone. W tym roku do udziału w konkursie zaproszono także przedstawicieli sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Po zakończeniu głosowania finaliści przeszli „Wielki Test Flotowy”, na który składały się próby sprawnościowe i jazda miejska. W tym roku odbył się on na terenie Twierdzy Modlin. Podczas tego testu samochody oceniali jurorzy – przeszło 300 fleet managerów z całej Polski. Ostatnim kryterium była wartość rezydualna ocenianego pojazdu. Nagrody przyznano w 29 kategoriach, z czego 19 dotyczy samochodów.
W kategorii „Najlepszy flotowy samochód dla pracownika – segment B/B+” najwyższą ocenę otrzymał Citroën C3. Ten miejski samochód – swą barwną osobowością oraz świeżym i optymistycznym designem – zrywa z utartymi kanonami w tym segmencie. Wyróżnia się niepowtarzalnym stylem i elementami graficznymi nadającymi mu dynamiczny i pewny wygląd. Odważną stylistykę dodatkowo wzmacniają liczne możliwości personalizacji. Wnętrze Nowego C3 zaprojektowano bez żadnych kompromisów pod względem komfortu tak, by każda trasa była mile spędzonym czasem. Samochód ten dysponuje także technologiami multimedialnymi na miarę naszych czasów. C3 jest dostępny z nowoczesnymi i ekonomicznymi silnikami PureTech oraz BlueHDI.
Nagroda „Fleet Awards Polska” jest kolejną w bogatej kolekcji trofeów, które Citroën C3 zdobył od początku swojej produkcji w listopadzie 2016 r. Jednak najważniejszym potwierdzeniem sukcesu tego modelu jest przeszło 300.000 sprzedanych samochodów w ciągu zaledwie 18 miesięcy.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze