Niemiecka marka Opel wchodząca w skład Grupy PSA i koncernu Stellantis nie przestaje zdobywać kolejnych nagród. W Turcji Opel został wybrany „Najbardziej Renomowaną Marką Samochodów Osobowych Roku” w konkursie The ONE Awards Integrated Marketing Awards, organizowanym przez Marketing Turkey.
Ogłoszono zwycięzców konkursu The ONE Awards Integrated Marketing Awards, organizowanego we współpracy z Marketing Turkey i firmą badawczą Akademetre. Wydarzenie zorganizowane w oparciu o badania Reputation and Brand Value Performance Measurement. W tym roku odbyły się one w blisko 70 kategoriach. W ramach The ONE Awards Integrated Marketing Awards marki i partnerzy biznesowi, którzy w ciągu roku najbardziej zwiększyli swoją reputację, zostali wyłonieni w wyniku bezpośrednich wywiadów z 1.200 osobami w 12 prowincjach. Opel stał się marką, która najbardziej zwiększyła swoją reputację w kategorii samochodów osobowych w konkursie Marketing Turkey The ONE Awards Awards. Opel został uznany przez jury konkursu „The ONE Awards Integrated Marketing Awards” za „Najbardziej Renomowaną Markę Samochodów Osobowych Roku”.
Zobacz, jakie ważne nagrody zdobył Opel w ubiegłym roku
Dyrektor Generalny Opla w Turcji, Alpagut Girgin, powiedział: „Mimo wszystkich negatywnych wydarzeń na świecie i w Turcji mieliśmy udany rok. Dowodem na to jest przywitanie nowego roku niezwykle prestiżową nagrodą. Zainwestowaliśmy w przyszłość pracą, jaką wykonaliśmy wokół naszego odnowionego modelu Mokka i jako rodzina Opel Turkey jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że otrzymujemy nagrodę za wszystkie nasze wysiłki. Będziemy kontynuować tempo wzrostu, które osiągnęliśmy w Turcji dzięki naszym innowacyjnym modelom, podejściu zorientowanemu na klienta i silnej sieci dealerskiej, którą wdrożyliśmy jako pionier zmian w sektorze”.
Zobacz też, gdzie Opel Mokka zdobył tytuł Najlepszy z Najlepszych
Alpagut Girgin, dyrektor generalny Opel Turkey, dodał: „Odnowiliśmy niedawno naszą tożsamość korporacyjną i ofertę produktów. Mamy znacznie młodszy, nowoczesny, odważny i prosty wizerunek w porównaniu z przeszłością i staraliśmy się proporcjonalnie przekształcić naszą grupę docelową. Dodać nowych, młodych klientów do stałych bywalców Opla. W tym trudnym konkurencyjnym środowisku nie było to łatwe. Jako zespół odpowiedzieliśmy na zmieniające się i rozwijające potrzeby klientów spersonalizowanymi rozwiązaniami, które mogę nazwać „rozwiązaniem szytym na miarę”, i napisaliśmy naszą historię sukcesu jako jedyna niemiecka marka pod parasolem Stellantis”.
Zobacz też, gdzie zmiana importera przyniosła marce Opel dynamiczny wzrost sprzedaży
Zobacz ofertę na samochody Opel w Polsce
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Opel Turkey
Najnowsze komentarze