Amerykańska marka Ram rozwija się i zwiększa ilość swoich salonów. W ramach rozbudowy sieci sprzedaży powstają „Domy Ram”. To nawiązanie do House of Stellantis czyli domów Stellantis.
To żadna nowość, że Ram przeżywa swój najlepszy moment w Brazylii. Po zamknięciu ubiegłego roku z historycznym wynikiem na rynku brazylijskim, marka o niezrównanej mocy świętuje kolejny ważny kamień milowy na swojej trajektorii: znaczną ekspansję sieci dealerskiej w 2023 r., z 60 w 2022 r. do 123 w następnym roku, co oznacza wzrost o 105%. Innymi słowy, Mountain Baran ponad dwukrotnie zwiększył swoją obecność w kraju.
Ponadto rok 2023 upłynął również pod znakiem uruchomienia pierwszego Ram House, sklepu koncepcyjnego, który reprezentuje całe pozycjonowanie premium marki i którego celem jest połączenie początków Ram z teraźniejszością, w nowoczesnym wydaniu, ale bez zaniedbywania siły środowisk wiejskich i północnoamerykańskich gospodarstw.
Obecnie w Brazylii istnieją trzy Ram Houses, zlokalizowane w Alphaville (Barueri – SP); na Avenida Europa w stolicy São Paulo, najważniejszym miejscu, jeśli chodzi o ekskluzywne pojazdy; oraz w Goiânia – GO. Na tym jednak nie koniec. Marka przygotowuje się już do otwarcia czwartej jednostki tej jesieni i tym razem wybranym miastem jest południe kraju, a dokładniej miasto Florianópolis – SC.
„Przygotowujemy się do przeżycia najlepszego momentu w historii naszej marki. Zdawaliśmy sobie sprawę, że wraz z wprowadzeniem na rynek nowego Rampage’a popyt znacznie wzrośnie. Dlatego poświęciliśmy się rozszerzeniu obecności Ram w kraju, zawsze utrzymując nasze zaangażowanie w jakość usług i doświadczenie premium, które charakteryzują markę. Aby osiągnąć ten cel, podwoiliśmy naszą sieć dealerską i uruchomiliśmy Ram House, pierwszy sklep koncepcyjny marki na świecie. W 2024 roku jesteśmy pewni sukcesu naszych pickupów, zawsze spełniając oczekiwania klientów w całym kraju” – mówi Juliano Machado, wiceprezes marki Ram na Amerykę Południową.
Najnowsze komentarze