Renault trzeci raz w ciągu pięciu lat zwyciężyło w Wielkim Teście Salonów Auto Świata. W tym roku już po raz 19-ty z rzędu Auto Świat prowadził badania jakości obsługi klienta pod względem organizacji salonu, obsługi klienta oraz jazdy testowej.
W tym roku Wielki Test Salonów objął 17 marek popularnych oraz 7 marek premium obecnych na polskim rynku. Odbywał się po raz dziewiętnasty. Zbadano 345 salonów reprezentujących łącznie 24 marki samochodowe. Aż 20 salonów uzyskało maksymalną ocenę, 100%. Połowa badanych salonów wypadła bardzo dobrze, co jest dowodem że poziom obsługi klienta w Polsce cały czas rośnie.
Zobacz: Nowe samochody Renault
Badania w ramach Wielkiego Testu Salonów prowadzone są metodą tajemniczego klienta, anonimowo. Grupa osób testujących jest odpowiednia przeszkolona i odwiedza poszczególnie salony dealerskie, oceniając kilkadziesiąt parametrów w trzech kategoriach:
- Organizacja salonu,
- Obsługa klienta,
- Jazda testowa
Sprawdzane są m.in. dostępność aut testowych, kompletność odpowiedzi, propozycja sprzedaży usług dodatkowych, czystość, ubiór i wiele innych parametrów, które wpływają na postrzeganie salonu oraz skuteczność procesu sprzedaży. Do badania wybieranych jest, w drodze losowania, 30% salonów danej marki, jednak nie mniej niż dziesięć. Partnerem projektu jest firma badawcza Mind & Roses.
Zobacz: Renault Austral – kiedy nowy SUV pojawi się w Polsce?
W badaniu najwyższy wynik osiągnęła firma Renault, która została zwycięzcą Wielkiego Testu Salonów Auto Świat 2022. Gratulujemy! Renault przykłada bardzo dużą uwagę do swoich salonów – firma podkreśla, że od dealerów i salonów zależy zarówno postrzeganie marki jak i poziom sprzedaży.
Renault zwyciężyło po raz trzeci w ciągu pięciu ostatnich lat.
Najnowsze komentarze