Z okazji premiery Nowego Trafic Van E-Tech Electric, Renault i jego agencja Publicis Conseil proponują podróż przez różne epoki i obok przedsiębiorców w filmie wyreżyserowanym przez Rodrigo Saavedrę (Soldiers). Zatytułowany „The Store”, pokazuje ewolucję rodzinnego sklepu na przestrzeni dziesięcioleci.
Ze sklepu spożywczego otwartego przez dziadków „Pierre & Rose” w 1912 roku, sklep przekształca się kolejno w lodziarnię dla smakoszy, sklep z płytami winylowymi z lat siedemdziesiątych, pasaż, a następnie nowoczesny i zaangażowany concept store. Pomiędzy historyczną epopeją a intymnym zanurzeniem w codziennym życiu tej rodziny, film podkreśla emblematyczne pojazdy marki, które towarzyszyły przedsiębiorcom w ich rozwoju:
- Postal Van (1909),
- Juvaquatre (1937-1960),
- Estafette (1959-1980),
- Master 1 (1980-1997)
- nowy Trafic Van E-Tech Electric (2023).
Prawdziwy bestseller, który od 1980 roku zdobył ponad 2,2 mln klientów, Nowe Renault Trafic Van będzie miało w 2023 roku wersję w 100% elektryczną. Tym samym uzupełni gamę elektrycznych samochodów dostawczych Renault, dołączając do Nowego Renault Kangoo Van E-Tech Electric i Master E-Tech Electric.
Nie rezygnując z cech, które sprawiły, że wersje spalinowe odniosły taki sukces, Nowy Trafic Van E-Tech Electric ma zasięg 240 km (WLTP), dzięki czemu oferuje elektryczne rozwiązanie dla każdej potrzeby, od dostaw na ostatnią milę w ograniczonych obszarach po bardziej odległe podróże dla rzemieślników.
Łącząc solidność i praktyczność z najlepszą w swojej kategorii długością użytkową ładunku (4,15 m), pomysłową klapą i dużym otwarciem tylnych drzwi do 255 stopni, Trafic Van E-Tech Electric jest partnerem profesjonalnej klienteli o zróżnicowanych i stale zmieniających się potrzebach.
„Od ponad wieku Renault dostosowuje swoją gamę samochodów dostawczych do potrzeb profesjonalistów, aby pomóc im odnieść sukces.Ten film promocyjny, pomyślany jako narracja, o wyjątkowej i skrupulatnej jakości produkcji, oddaje hołd naszym klientom profesjonalnym. Ożywia nasze DNA w sposób ludzki, ciepły i nowoczesny, ponieważ wierzymy, że 100% elektryczna technologia Renault E-Tech może pozytywnie zmienić mobilność profesjonalistów” – powiedział Arnaud Belloni, Global Chief Marketing Officer marki Renault.
O samym filmie pisaliśmy już wcześniej tutaj.
https://www.youtube.com/watch?v=sA6DWHGmgLA
Najnowsze komentarze