Te doskonałe rezultaty handlowe to zasługa m.in.:
– Nowego Citroëna C3, który został wprowadzony na polski rynek na początku marca. Łącznie wydano 725 egzemplarzy tego modelu, z czego najchętniej wybierane wersje to 1.4i 75 KM Seduction i 1.4 VTi 95 KM Exclusive
– Citroëna C3 Picasso, który w ofercie Marki jest już pełny rok. Sprzedał się on w ilości 584 sztuk, głównie 1.4 VTi 95 KM SX Pack
– Citroëna C4 Picasso/Grand C4 Picasso, jednego z flagowych i najbardziej docenionych modeli Marki, sprzedanego w ilości 915 szt. Dla krótkiej i przedłużonej wersji najpopularniejsze specyfikacje to 2.0 HDi SX Pack
Dzięki stale poprawiającym się wynikom handlowym, Citroën osiągnął udział w rynku na poziomie 4,36% i jest jedną z siedmiu marek, które na polskim rynku odnotowują tendencję wzrostową.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze