Peugeot był najczęściej wyszukiwaną marką samochodową w styczniu we Francji, podał Google. I choć nie musi się to od razu przełożyć na wzrost zakupów, bo wyszukiwanie czegoś w Internecie nie przekłada się z reguły na zasobność portfela, ale takie zachowania mogą świadczyć o nadchodzącym ożywieniu na rynku motoryzacyjnym. I właśnie takie ożywienie ostatnio obserwujemy na rynku francuskim.
Google zaobserwował we Francji 14-procentowy przyrost zapytań motoryzacyjnych pomiędzy styczniem’2015, a grudniem’2014. Największe zainteresowanie wzbudzał w styczniu Peugeot. Zapytań związanych z tą marką było – wśród wszystkich zapytań motoryzacyjnych – aż 15,7%. Drugie miejsce należało do Renault (14,7%), a trzecie do Volkswagena (13,3%). Kolejne pozycje zajęły Citroën (10,6%), Ford (8,8%), Nissan (7,1%), Opel (5,5%), Toyota (5,0%), Fiat (3,7%), Kia (3,4%), Hyundai (3,2%), Dacia (3,1%), Honda (2.0%), Seat (2,0%) oraz Škoda (1,9%). Kapelusze, jak widać, wychodzą z mody ;-)
Spory udział w zapytaniach dotyczących Peugeota miał model 308 GT wprowadzony do oferty z początkiem roku. To nie dziwi, skoro większość klientów marki decyduje się dołożyć trochę pieniędzy i kupić wyższe wersje wyposażeniowe.
KG
Najnowsze komentarze