„Rajd Karkonoski był dla nas nieprzewidywalny. Pierwszy dzień rywalizacji przebiegał podczas słonecznej pogody. Na OS3 popełniliśmy błąd. Na szybkiej partii ”odkleiło” nam tył samochodu, wykonaliśmy kilka obrotów i uszkodziliśmy przód samochodu – o dalszej rywalizacji nie było już mowy. Nasz ekipa serwisowa HIGH-TEC (której z tego miejsca bardzo dziękuje), odbudowała Citroëna C2 R2 Max na niedzielną rywalizację. Zmagania II dnia rajdu rozpoczęliśmy bardzo mocno, ale pech dopadł nas na dwóch ostatnich odcinkach specjalnych pierwszej pętli – Citroën C2 R2 Max rozwijał ok. 70-80% mocy w górnym zakresie obrotów, co przekładało się na gorsze czasy od konkurencji, szczególnie na bardzo szybkich partiach. Druga pętla to już odrabianie strat i bardzo agresywna jazda. Ostatnie dwa odcinki specjalne podróżowaliśmy w deszczu i to na oponach typu slick! Dzięki naszemu pozytywnemu nastawieniu i woli walki, osiągnęliśmy metę rajdu wygrywając klasę 6 drugiego dnia rywalizacji. 27. Rajd Karkonoski był cenną lekcją pokory i pokazał, że wiara i motywacja popłacają i przynoszą zamierzone efekty. Pamiętajcie o szybkim konkursie ogłoszonym na facebook.com/GrycRacing. Nagrodą jest udział w co-drive już 15 czerwca!” – komentuje Tomasz Gryc
„Fajnie, że rajd się już skończył, to była jedna z najcięższych dotychczasowych rund RSMP. Trasa była bardzo wymagająca. Szkoda, że pierwszy dzień rywalizacji nie był dla nas do końca szczęśliwy. Mieliśmy dobry klimat do jazdy i wszystko działało perfekcyjnie. Niedziela wynagrodziła nam pecha z pierwszego dnia. Jesteśmy zadowoleni z osiągnięcia mety!” – dodaje Michał Kuśnierz
Wsparcia podczas startów w 2012 udzieliły nam firmy: Firma GRYC – www.gryc.com.pl, Faza, Siso oraz Mercury. Patronat medialny nad załogą objęły: iTV, Świat Szkła, Wydawnictwo Faktor – www.wydawnictwofaktor.pl oraz Antyradio. Serwisem Citroëna C2 R2 Max zajął się HIGH-TEC – www.high-tec.pl.
Źródło: Gryc-Racing
Najnowsze komentarze