Tematu nagród przyznanych przez „Automobile Magazine” ciąg dalszy. Pisaliśmy przedwczoraj o nagrodach dla Peugeota, dziś kolej na Renault.
Plan globalnego rozwoju produktowego, czy też cała strategia Renault została doceniona przez dziennikarzy, ale i przez czytelników „Automobile Magazine”.
Dorocznie wręczane nagrody „Automobile Magazine” są wiodącą we Francji ceremonią w przemyśle motoryzacyjnym. Na wyniki plebiscytu wpływ mają zarówno dziennikarze-specjaliści, jak i czytelnicy „Automobile Magazine”.
.37. edycja tej nagrody przyniosła marce Renault zwycięstwo w kategorii strategii. Francuski koncern wyprzedził bezpośrednio marki BMW i Mercedes. Globalna strategia Renault została doceniona z uwagi na odnowienie całej gamy modelowej marki w ciągu zaledwie czterech lat. Naturalnie gama ta została dostosowana do wymogów poszczególnych rynków. W samym tylko 2015 roku marka Renault wprowadziła pięć nowych modeli: Espace, Kadjara i Talismana w Europie, Kwida w Indiach i Dustera Orocha w Brazylii. Dzięki tym dynamicznym zmianom Renault oferuje dziś najmłodszą gamę produktową na Starym Kontynencie.
Ale to niejedyne nagrody dla Renault w tym plebiscycie! Marka zdobyła też pierwsze miejsca w kategoriach „samochodowych” – w klasie mini triumfowało Renault Twingo, a w segmencie MPV – Renault Espace.
Renault jest bardzo dumne z otrzymanych wyróżnień i już teraz zaprasza wszystkich do odwiedzenia swojego stoiska na Paris Mondial de l’Automobile – targach zaplanowanych na wczesną jesień tego roku.
My na pewno tam będziemy!
KG; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze