Aplikacja Renault została wyróżniona w kategorii Zaangażowanie Konsumentów w konkursie Réussir avec un Marketing Responsable 2023.
Renault, Kiri, marka należąca do Grupy Bel, oraz Accor, sygnatariusze programu FAIRe, zostały wyróżnione w konkursie „Réussir avec un Marketing Responsable” 2023 za odpowiedzialne i rentowne inicjatywy marketingowe.
Zobacz: nowe samochody Renault. Promocje
Aplikacja Renault Plug Inn to dostęp do sieci punktów ładowania pojazdów elektrycznych dla osób prywatnych na poziomie regionalnym i lokalnym. Łącząc właścicieli pojazdów elektrycznych wszystkich marek z właścicielami punktów ładowania, aplikacja jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową do ładowania elektrycznego.
Zobacz: Aktualności ze świata Renault. Codziennie
Rozwiązanie to rozwiązuje dwa główne problemu w przejściu na samochody elektryczne, a mianowicie zmniejsza strach przed obawą, gdzie naładować się podczas długiej podróży, a tym samym strach przed brakiem możliwości kontynuacji jazdy.
Zobacz: Testy samochodów Renault. Opinie, pomiary, spalanie
Aplikacja uzupełnia publiczną sieć ładowania, zwiększając liczbę punktów ładowania dostępnych za pośrednictwem sieci prywatnych punktów. Obejmuje również obszary, w których do tej pory ładowanie samochodu elektrycznego wydawało się niemożliwe.
Od momentu publicznego uruchomienia aplikacji w marcu 2023 r., wstępne wyniki w ciągu 11 miesięcy były bardzo pozytywne:
- blisko 1000 aktywnych prywatnych punktów ładowania,
- 76,8 tys. pobrań aplikacji,
Najnowsze komentarze