Oferowany w dwóch wersjach nadwozia sedan i Tourer, C5 wyróżnia się elegancką i wyrazistą sylwetką. Wyróżniająca się stylizacja samochodu została zaprezentowana we wspaniałym wystroju salonu C_42.
Interakcje pomiędzy motoryzacją i twórczością artystyczną
Przy opracowywaniu nowego C5 i doborze kolorystyki i materiałów projektanci szukali natchnienia w różnych dziedzinach twórczości artystycznej takich jak moda, wzornictwo czy też architektura.
Scenografia wykreowana w C_42 ilustruje interakcje pomiędzy światem motoryzacji i innymi dziedzinami artystycznego wzornictwa.
Słynni kreatorzy: Louis Vuitton, Bisazza, Bô, Marianne Guedin i Aquamass, oczarowani nowym C5, przyjęli zaproszenie Citroëna do uczestnictwa w tym projekcie i podjęli się odtworzenia atmosfery i osobowości samochodu poprzez urządzenie poszczególnych pomieszczeń domu mieszkalnego. Przyczynili się do realizacji wystawy, udostępniając kultowe przedmioty.
3 style: lounge, jakość życia i łaciński temperament
Wewnątrz szklanego budynku o nowatorskiej architekturze odwiedzający C_42 mogą bliżej zasmakować w stylizacji i osobowości nowego C5, oferowanego w wersji sedan C5, w wersji kombi pod nazwą C5 Tourer oraz w wersji samochodu koncepcyjnego C5 Airscape.
Atmosfera „lounge” nowego C5 została odtworzona w formie salonu z unikalnym widokiem na Pola Elizejskie. Dominująca brązowa tonacja pomieszczenia nawiązuje do luksusowego, wyrafinowanego stylu, szczególnie dzięki skórzanej kanapie.
Komfort znalazł swój wyraz w projekcie doskonale doświetlonej i przejrzystej łazienki symbolizującej tendencję „jakość życia”.
Charakter nowego C5 został również odzwierciedlony w pokoju utrzymanym w stylu „łacińskiego temperamentu” o wystroju wykonanym w czerni i chromie.
Citroën ponownie zadziwia w C_42 nowym sezonem pod hasłem C_CHIC.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze