Elektryczny Citroën Ami podbija świat turystyki i staje się coraz częstszym wyborem ekskluzywnych hoteli. Służy do zwiedzania zabytkowych miejsc oraz malowniczych miejscowości górskich. Co przekonuje do wyboru tego modelu?
Citroën Ami ponownie udowadnia swoją wszechstronność. Czterokołowiec może służyć nie tylko jako pojazd, który zawiezie nas do pracy lub szkoły i z powrotem, ale również odpowiada na potrzeby branży hotelarskiej. W turystyce Ami coraz częściej jest wykorzystywany do jazdy po malowniczych górskich drogach. Tak jest w przypadku Hotelu Posta e Catturani w Madonna di Campiglio, górskim kurorcie w Trydencie-Górnej Adydze, oraz Palazzo Montemartini w centrum Rzymu. Goście hoteli mogą korzystać z Ami do zwiedzania miasta oraz pokonywania tras widokowych.
Autonomia do 75 km, cicha, pozbawiona emisji CO2 jazda, proste ładowanie ze zwykłego gniazdka oraz przestrzeń dla dwóch osób siedzących obok siebie pozwalają gościom hoteli odkryć uroki miejsc turystycznych charakteryzujących się nowoczesnością i szacunkiem dla środowiska.
Jesteśmy dumni, że Citroën Ami został wybrany jako rozwiązanie w zakresie mobilności przez tak renomowane hotele, w sektorze, w którym kluczowe znaczenie ma możliwość oferowania zróżnicowanych, oryginalnych i niezapomnianych usług i doświadczeń! Citroën Ami najlepiej wyraża te elementy, ponieważ jest wyjątkowym, nowoczesnym i innowacyjnym pojazdem, wyrażającym całą śmiałość naszej marki, która zawsze była blisko ludzi zwracając uwagę na ich potrzeby w zakresie mobilności w życiu codziennym i stawia spokój i dobre samopoczucie w centrum doświadczenia klienta. Wierzę, że Citroën Ami może być również konkretnym źródłem inspiracji dla innych obiektów turystycznych zainteresowanych oferowaniem swoim klientom wyjątkowych wrażeń w imię dobrego samopoczucia i poszanowania środowiska” – powiedział Alessandro Musumeci, Dyrektor Marketingu Citroën Italia.
Citroën Ami w Dolomitach
Hotel Posta i Hotel Catturani to dwa historyczne obiekty, które zdobią spektakularną panoramę Dolomitów Brenta. Oba wywodzą się z renomowanej sieci Bagaglino Hotels, która zasłynęła w latach 90. jako ekskluzywne miejsce na wakacje. Hotel Posta, położony w niewielkiej odległości od centrum i słynnego stoku 3Tre. Jest to miejsce spotkań miłośników slalomu specjalnego. To tam co roku mistrzowie rywalizują o prestiżowy Puchar Świata.
Hotel oferuje mini-apartamenty gwarantując swoim gościom komfort. Z drugiej strony, Hotel Catturani, położony na przełęczy Campo Carlo Magno, oferuje zapierający dech w piersiach widok na szczyt Grostè, najbardziej wysunięty na północ szczyt w centralnej części Grupy Brenta. Ta uprzywilejowana pozycja pozwala gościom całkowicie zanurzyć się w pięknie otaczającej przyrody.
Citroën Ami pozwoli doświadczyć gościom obu hoteli mobilności elektrycznej w cudownym alpejskim klimacie, z niezwykłą choreografią szczytów Dolomitów, bez martwienia się o parkowanie nawet w szczycie sezonu i z korzyścią dla dogodnego połączenia z centrum.
Zabytkowy Hotel w Rzymie
Zupełnie inny charakter ma Palazzo Montemartini Rome, A Radisson Collection Hotel, zabytkowy budynek przywrócony do nowego blasku, w którym współistnieją historia i współczesny design.
Położony w centrum Rzymu, obok starożytnych Term Dioklecjana pałac ukryty jest na prywatnej przestrzeni z murami serwiańskimi. Dzięki swojemu strategicznemu położeniu i jakości usług jest prawdziwą miejską oazą dla tych, którzy chcą spędzić czas w mieście oraz miejsce na skosztowanie specjałów restauracji Senses Restaurant & Lounge Bar przygotowanych przez Szefa Kuchni Alessandro Tognacci.
W hotelu znajduje się Caschera Spa o powierzchni 600 m2, które jest idealnym miejscem na przerwę regeneracyjną. Dzięki Citroënowi Ami goście Palazzo Montemartini będą mieli do dyspozycji idealny pojazd na wycieczki do centrum i podziwiania cudów wiecznego miasta.
Zobacz także: Nowy Citroën e-C3 sukcesem. Już 10.000 rezerwacji na elektryka
Citroënem Ami można jeździć od 14 roku życia, pod warunkiem posiadania prawa jazdy AM. Pojazd oferuje zasięg do 75 km dzięki akumulatorowi litowo-jonowemu o pojemności 5,5 kWh, który naładujemy w ciągu 3 godzin z gniazdka elektrycznego 220 V. Kabel znajduje się na pokładzie. Niedawno w akumulatorze wprowadzono pewne ulepszenia, aby zoptymalizować osiągi w określonych warunkach jazdy, takich jak zimny klimat, czy strome zbocza.
Najnowsze komentarze