Citroen najwyraźniej zmienia swoją strategię produktową. Mimo ofensywy crossoverów i SUVów, marka zamierza rozwijać hatchbacki i sedany. Jednak zapowiada, że będą bardzo niekonwencjonalne.
Xavier Peugeot, szef działu produktów i strategii w Citroenie, poinformował media o powrocie do tradycyjnych styli nadwozia. „Istnieje wiele rynków, na których sedany, hatchbacki i kombi odgrywają istotną rolę, a marka musi umieć odpowiedzieć na to zapotrzebowanie” – powiedział. – „Citroen będzie projektował klasyczne samochody w niekonwencjonalny sposób. Marka zawsze była w awangardzie a swoimi śmiałymi decyzjami zmieniała świat motoryzacji” – dodał.
Citroen wróci na rynek sedanów dzięki nowej generacji Citroena C5. Stylistyka tego auta pochodzi wprost z koncepcyjnego modelu CXperience. Firma spodziewa się bardzo mocnej reakcji rynku. „Klienci zapewne się podzielą na tych, co pokochają nowe C5 i tych, którzy go nie polubią, ale my potrzebujemy samochodów, które budzą emocje” – mówił Xavier Peugeot.
źródło: CarAdvice
Najnowsze komentarze