Citroen C3 nie jest samochodem, który za wszelką cenę potrzebuje specjalnych edycji, w końcu i bez tego prezentuje się świetnie. Mimo to do francuskiej oferty trafiło C3 w wersji Graphic.
Citroen C3 znajduje się na rynku już od około roku i trzeba przyznać, że cieszy się sporą popularnością wśród klientów. Od debiutu rynkowego sprzedano już 200 tys. egzemplarzy tego modelu. Gama kolorystyczna oraz możliwości konfiguracji w tym samochodzie raczej nas nie zawiodą, ale zawsze znajdzie się klient, który będzie poszukiwał dodatkowej odmiany. Właśnie dla tych klientów Citroen przygotował coś specjalnego, a mianowicie nową wersję C3-ki o nazwie Graphic. Model, jak sama nazwa wskazuje, będzie można zamówić ze specjalną grafiką, która ozdobi dach oraz drzwi. Znak przedstawia mieszaninę liter w barwie czerwonej lub czarnej, w zależności od wariantu.
Seria Graphic modelu została oparta na wersji wyposażeniowej Feel. Jest oferowana z LED-owymi światłami do jazdy dziennej, lampami przeciwmgłowymi, systemem alarmującym o niezamierzonym zjeździe z pasa ruchu oraz systemem rozpoznającym znaki drogowe. Do tego dochodzi 7-calowy ekran dotykowy, system audio-MP3 z sześcioma głośnikami, tempomat, klimatyzacja oraz elektryczne i podgrzewane lusterka.
Wersja Graphic Citroen C3 jest dostępna we Francji z silnikiem benzynowym PureTech o mocy 82 KM lub z silnikiem wysokoprężnym BlueHDi o mocy 75 KM. Za pierwszy z nich trzeba zapłacić 15.900 euro, a drugi kosztuje 17.700 euro. Jest to 600 euro więcej niż typowy model w wersji Feel. Zderzaki Airbump można zamówić opcjonalnie.
Najnowsze komentarze