Citroën C4 X podoba się dziennikarzom i oferuje królewski komfort, wynika z testów i publikacji, które pojawiły się po pierwszych jazdach próbnych w Hiszpanii. Takiego zdania są między innymi dziennikarze niemieckiej telewizji NTV. Poczytajcie.
Citroën C4 X wygląda dostojnie i elegancko. Zwiększenie długości wyszło mu tylko na dobre, bo wygląda okazale i rzuca się w oczy na drodze. Eleganckie proporcje zostały zachowane, oferując przy tym praktyczność: 510 litrów bagażnika i pojemne wnętrze. Przy długości 4,6 metra środku jest dużo miejsca na nogi i nad głową.
Zawieszenie systemu „Citroën Advanced Comfort”, które oferuje hydrauliczne ograniczniki, znacznie zmniejszające odczucie dziur, dochodzące z drogi. Efekt? Przyjemny długi skok zawieszenia i skuteczniejsze filtrowanie nierówności na drodze. Citroën skupia się na komforcie, dzięki czemu kierowca i pasażerowie cieszą się podróżą i nie odczuwają wstrząsów. W tej klasie żaden samochód tego nie ma.
Chcesz wiedzieć więcej o Citroënie C4 X?
- Citroën C4 X – polska premiera w Warszawie
- Citroën C4 X – pierwsza jazda. Opinie, testy
- Citroën C4 X – komfortowy rodzinny samochód
- Citroën C4 X – dla tych, którzy nie chcą SUVa. Rodzinne coupé!
Komfort w Citroënie to także znakomite wyciszenie wnętrza. W środku cieszą nie tylko obszerne wygodne fotele, ale też responsywny i przyjemny w użyciu system multimedialny. Można podłączyć też swojego smartfona i cieszyć się replikacją obrazu na dużym ekranie.
Ten samochód to praktyczny dostojny kompakt z królewskim komfortem – podsumowują niemieccy dziennikarze. Wszystko najlepsze to co znamy z Citroëna.
W Polsce samochód ten zaczyna się od 110.600 zł. Dostępne są silniki benzynowe o mocy 130 i 100 KM, 130-konny diesel oraz napęd 100% elektryczny. Już w najtańszej wersji w standardzie znajduje się dwustrefowa klimatyzacja automatyczna i 10″ ekran.
Najnowsze komentarze