Dzięki niezliczonym możliwościom personalizacji z całym wachlarzem „tatuaży” na dach, Citroën DS3 jawi się jako ekskluzywny produkt prêt-à-porter. Ten szykowny miejski samochód otwiera swoją garderobę kandydatom Citroën Creative Awards, a wszystko po to, aby eksplorować bogaty świat DS3. Początkujący i doświadczeni projektanci zaprezentują swoją wizję karoserii i deski rozdzielczej najnowszego modelu Citroëna.
Dossier uczestników konkursu będą przyjmowane od 12. maja do 4. lipca 2010 i będą ocenione przez jury złożone z ekspertów marki Citroën, ale także osób związanych z szeroko pojętym designem, sztuką i mediami, w tym Xaviera Dixsaut, Dyrektora Innowacji Louis Vuitton.
Oprócz nagrody finansowej, zwycięski projekt wyeksponowany zostanie w październiku 2010 w salonie C_42 w ramach Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu. Największym jednak zaszczytem dla laureata będzie wprowadzenie do produkcji 2011 jego wersji DS3.
Thierry Metroz, Dyrektor Stylu Citroëna, daje kandydatom wskazówki w filmach video dostępnych pod adresem www.citroencreativeawards.com. Styliści Citroëna podkreślają, że projekt musi zaskoczyć odbiorcę.
Śmiałość i niczym nieograniczona wyobraźnia to słowa przewodnie, które pozwolą kandydatom wzbudzić zachwyt jury, a tym samym wygrać konkurs.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze