Citroën Deutschland GmbH został oficjalnym partnerem motoryzacyjnym Handball Bundesliga GmbH (HBL). Oprócz zaangażowania Citroëna jako partnera samochodowego w najważniejszych imprezach piłki ręcznej w sezonie, francuska marka będzie też służyć wsparciem dla Bundesligi w zakresie „nowych mediów” oraz magazynu „7Meter” poświęconego piłce ręcznej.
Współpraca Citroën Deutschland i DKB Bundesligi w piłce ręcznej zacznie obowiązywać od 1. stycznia 2018 roku. Umowę podpisano na dwa lata.
W ramach współpracy Citroën Deutschland będzie się angażować w najważniejsze imprezy sezonu piłki ręcznej w Niemczech, takie jak finał niemieckiej piłki ręcznej „REWE Final Four”, gra ALL STAR, czy w otwierający sezon Pixum Superpuchar. Marka zapewni usługi transportowe dla zawodników i gości specjalnych.
Innym składnikiem pakietu usług jest współpraca w zakresie „nowych mediów”. Szczególny nacisk będzie tu położony na profile na Facebooku, YouTubeąie i Instagramie. Uzupełnieniem będzie współpraca w ramach różnych promocji i klasycznych form reklamy, takich jak tablice LED oraz reklama podłogowa.
Ważnym elementem współpracy jest również magazyn „7 metrów” DKB Handball-Bundesligi, który w sezonie roku 2016/17 osiągnął w TV i Internecie oglądalność średnio 180.000 widzów na wydanie. Działania ze specjalnymi formami reklamy Citroëna zostaną zintegrowane z 14-dniowym cyklem wydawniczym magazynu. Dalsze działania, takie jak korzystanie z puli pojazdów Citroën przez Handball Bundesliga GmbH lub wzajemna integracja w różnych publikacjach, dopełnią współpracę.
„Bardzo cieszymy się z partnerstwa z Handball-Bundesligą. Piłka ręczna staje się w ostatnich latach coraz popularniejsza w Niemczech, więc jesteśmy przekonani, że ta współpraca będzie bardzo udana dla obu stron” – powiedział Wolfgang Schlimme, dyrektor generalny Citroën Deutschland GmbH.
„W Citroën Deutschland zdobyliśmy pożądanego partnera, który wyraża identyczne wartości jak my i jest idealny do rozgrywek piłki ręcznej” – przekonuje Frank Bohmann, dyrektor zarządzający Handball-Bundesliga GmbH. – „Obie marki reprezentują krajową i międzynarodową dynamikę, jakość i wzrost. Z niecierpliwością oczekujemy udanej współpracy i będziemy z pasją realizować to partnerstwo”.
Więcej informacji o Citroënie w Niemczech na http://www.citroen.de. Informacje na temat Bundesligi pod adresem www.dkb-handball-bundesliga.de.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën Deutschland
Najnowsze komentarze