Jednocześnie z Dniami Otwartych Drzwi zaprezentowano reklamę, którą my pokazaliśmy Wam już w czwartek, czyli tak naprawdę jeszcze przed jego francuską premierą telewizyjną, bo ten klip reklamowy pokazywany był we francuskiej telewizji dopiero od piątku! Przedstawia on publiczność zebraną w filharmonii, najwyraźniej oczekującą na jakąś ciekawą muzykę klasyczną. Zamiast tego orkiestra gra jednak „Doll-Dagga Buzz-Buzz Ziggety-Zag” z repertuaru grupy Marilyn Manson! Zaskakująca, śmiała wizja, podobnie zresztą, jak to miało miejsce w przypadku reklam modeli DS3 („Anty Retro”) i DS4 („Anti-Yes-Man”).
Gama DS powstała z połączenia wiedzy, stylu i technologii, to wyraz nowego sposobu myślenia na temat przyszłych samochodów. Przyszłości motoryzacji inspirowanej przez jej dziedzictwo, ale niosącej też geny innowacji i wyróżnienia, indywidualizacji. Citroën DS5 jest tego szczególnym przykładem. Namawia potencjalnych klientów: Zmień Epokę!
Po znakomitym przyjęciu – mimo czasów bądź co bądź kryzysowych – przez rynek modeli DS3 i DS4, przychodzi czas na wejście na scenę modelu DS5. Jak wielu klientów zdecyduje się zmienić epokę, w której żyją? W otwartej na awangardę Francji z pewnością wielu. A w Polsce? Życzymy sobie, i Citroënowi oczywiście też, by i u nas znalazły się rzesze odważnych. Bo z pewnością to samochód zmieniający filozofię podróżowania!
KG
zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze