W dniach 26 sierpnia – 4 września w Düsseldorfie odbędzie się 61. Caravan Salon, największe w Europie targi kamperów. Pojawi się na nim ponad 600 wystawców a wśród nich Stellantis ze wspólnym stoiskiem marek Citroën, Fiat, Opel oraz Peugeot.
Wspólne stoisko tych marek jest przygotowywane po raz pierwszy. Będzie tó również test koncepcji wielomarkowych salonów samochodowych, które Stellanits właśnie wprowadza w całej Europie. Na stoisku o powierzchni 500 m2 zaprezentowane zostaną cztery samochody, wyposażone w silniki spalinowe i elektryczne, a także szeroka gamę zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy.
Rodzina produktów powiększyła się w zeszłym roku po połączeniu grup FCA i PSA, dając możliwość poszerzenia i uzupełnienia linii. Zarówno Fiat Professional jak i Citroën są bardzo znanymi graczami w tym sektorze. Peugeot i Opel będą miały okazję pokazać swoje możliwości. Stellantis uważa sektor samochodów rekreacyjnych (RV) za strategiczny dla swojego rozwoju. Jest on wpisany w planie rozwoju koncernu Dare Forward 2030.
Z kolei wielomarkowe salony samochodowe mają za zadanie obniżyć koszty dystrybucji. Koncepcja ta pozwala łączyć marki, z wydzieleniem odrębnej przestrzeni dla każdej z nich, przy zmniejszonych wymaganiach co do powierzchni. Poprzez takie działanie oraz zmianę warunków współpracy z modelu dealerskiego na komisowy Stellantis chce zmniejszyć koszty dystrybucji o 50% w ciągu najbliższych lat.
61 Caravan Show w Düsseldorfie będzie dobrą okazją do przetestowania tej koncepcji.
Najnowsze komentarze