2 listopada 2020 roku Laurent Barria został nowym dyrektorem ds. marketingu i komunikacji Citroena. Zajmie miejsce Arnaulda Belloniego, który przeszedł do Grupy Renault.
Laurent Barria ma ponad 20-letnie doświadczenie z Grupą PSA. Zajmował w firmie różne stanowiska w obszarach produktów, cen i marketingu. Pełnił funkcje dyrektora marketingu Peugeota w Portugalii i Francji oraz Citroena w Brazylii. Od 2018 roku jest dyrektorem zarządzającym Citroena w Belgii. Dzięki dużemu międzynarodowemu doświadczeniu, Barria został mianowany szefem marketingu i komunikacji marki Citroen. Będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi generalnemu marki, Vincentowi Cobee.
Laurent Barria będzie odpowiedzialny za zwiększenie międzynarodowego zasięgu marki i kontynuację rozwoju. Jego zadaniem będzie również odmłodzenie i wzmocnienie Citroena. Według francuskiej marki, Barria przeniesie marketing i komunikację na wyższy poziom ewolucji i efektywności operacyjnej.
„Laurent Barria wzmocni zespół zarządzający Citroena. Jego międzynarodowa kariera i doświadczenie w marketingu i komunikacji pozwolą na realizację naszej strategii, w szczególności poprzez wprowadzenie na rynek zelektryfikowanych pojazdów i umocnienie międzynarodowej pozycji marki” – powiedział Vincent Cobée, dyrektor generalny Citroena.
Najnowsze komentarze