niedziela, 3 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Citroën, mimo swej niskiej ceny, zalicza się do wyższej klasy samochodów

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2021-04-03
w Citroen, Historia
Czas czytania 3 minut
132 8
1
120
UDOSTĘPNIEŃ
401
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022

Unikatowe Renault NN 6CV Torpedo z 1927 roku. „Komfort lepszy niż w traktorze, hamuje niczym lokomotywa”

Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku

„Mimo silnego kryzysu, który przeżywamy, ilość samochodów, znajdujących się w obiegu, stale wzrasta. Swiadomość kapitalnego znaczenia samochodu dla życia ekonomicznego kraju, jako taniego i wygodnego środka komunikacji i transportu, dociera coraz głębiej do świadomości ogółu. Z dniem każdym wzrasta ilość jednostek, dla których samochód staje się nieodzownem narzędziem pracy. Stały wzrost ilości samochodów nakłada na firmy samochodowe bardzo ciężkie obowiązki, którym nie wszystkie są w stanie podołać.

Powstaje więc w ten sposób pewnego rodzaju selekcja, która wyjść może tylko na dobro nabywcy. Rzecz oczywista, że z biegiem czasu pozostaną tylko firmy najsilniejsze, a więc dysponujące najlepszą obsługą, zdolne do sprzedaży po cenach najniższych i na najdogodniejszych warunkach. Idealną formą współpracy z rynkiem polskim firm zagranicznych jest zakładanie w Polsce własnych oddziałów fabrycznych. Na to pozwolić sobie mogą rzeczywiście jedynie firmy, których wyroby mają u nas wyrobioną reputację i cieszą się dużem powodzeniem.

Fabryki te korzystają w znacznej mierze z surowców krajowych, powodują napływ kapitałów zagranicznych i zapewniają pracę licznym rzeszom robotniczym, znaczenie więc ich z punktu widzenia gospodarczego jest olbrzymie. Zakłady Citroen, przodujące Europie pod względem zastosowania w produkcji najnowszych metod, jedne z pierwszych wybrały tę formę współpracy z rynkiem polskim,

Olbrzymie powodzenie, jakiem od lat cieszą się u nas samochody tej marki, stworzyły podstawę do zrealizowania tego zamierzenia. Powodzenie samochodów Citroen najlepiej świadczy o korzyściach, jakie fabryka ta daje swym klientom. A że powodzenie to jest realne —niech świadczy fakt, te fabryka Citroen w Warszawie, aby podołać stale rosnącemu zapotrzebowaniu, podwoiła w ciągu ostatnich kilku miesięcy ilość robotników. Dzięki częściowej produkcji w kraju, ceny samochodów Citroen osiągnęły niebywale niski poziom.

Własna obsługa finansowa pozwoliła na udogodnienie warunków spłat – co w sumie uprzystępniło te samochody bardzo szerokim sferom. Polskie Toworzvstwo Samochodów Citroen, którego fabryka i biura mieszczą się w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 199, zorganizowało gestą sieć składów fabrycznych wraz ze stacjami obsługi, które oddają wszelkie usługi posiadaczom samochodów Citroen, zapewniając w ten sposób szybką dostawę części oraz fachowe i staranne przeprowadzanie remontu. Należy podkreślić znamienny fakt, że samochód Citroen, mimo swej niskiej ceny, zalicza się do wyższej klasy samochodów. Świadczą o tem dobitnie jego niezwykłe zalety techniczne, bardzo duże rozmiary podwozia i karoserii oraz nadzwyczaj piękne i luksusowe karoserie” – donosił w 1930 roku Dziennik Białostocki.

źródło: Dziennik Białostocki 1930.03.10 R. 8 nr 69

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Citroenhistoria
Udostepnij48Tweet30Udostepnij8
Poprzedni

Duster 4×4 z 2-litrowym 150-konnym silnikiem w automacie i jasnym wnętrzem za równowartość 42.000 zł?

Następny

Nowa Dacia Spring w Polsce. Będzie jeździć w car sharingu Traficar?

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Nowa Dacia Spring w Polsce. Będzie jeździć w car sharingu Traficar?

TEST: Nowa Dacia Duster 1.0 TCe 100 KM - czy ten silnik da sobie radę z SUVem? 

Peugeot, Citroën, Opel i DS Automobiles: podwyżki cen nowych samochodów

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Marek - Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Anonimowo - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • nowano - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • nowano - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Witia - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Mirek - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Kierowca - Peugeot 999. Prezentacja już 8 lipca
  • Kierowca - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Kierowca - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Kierowca - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022
  • Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022
  •  Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!
  • Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Ile kosztuje używana Dacia Duster: przegląd cen roczników 2010-2018
  • Ile naprawdę pali benzynowy DS 7 Crossback 180 KM?
  • Stellantis & Nidec zbudują pierwsze silniki elektryczne jeszcze w tym roku. Projekt M3
  • DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Nowy Renault Trafic SpaceNomad: wszechstronny kamper z miejscem do spania dla 4 osób
  • Unikatowe Renault NN 6CV Torpedo z 1927 roku. „Komfort lepszy niż w traktorze, hamuje niczym lokomotywa”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.