Od premiery we Francji w marcu 2011 roku mobilną stronę Citroën Multicity odwiedziło już przeszło dwa miliony internautów, którzy zawarli 17.000 transakcji. Może się to wydawać niewielką ilością, ale pamiętajmy, że to nowatorskie przedsięwzięcie, które zmienia sposób pojmowania podróży. Wygląda więc na to, że Citroën znalazł odpowiedź dla klientów poszukujących nowych rozwiązań w zakresie mobilności.
Niemcy są drugim kraje, w którym Citroën zaoferował usługę Multicity. Teraz kilkoma kliknięciami można:
– znaleźć najlepszą trasę podróży; system proponuje szereg możliwych wariantów uwzględniających dostępne środki transportu (samochód, samolot, pociąg, transport publiczny) podając przy tym przewidywany czas podróży, jej koszty, a także emisję CO2;
– wynająć samochód, bądź kupić bilet na transport publiczny (samolot, pociąg);
– zakupić pakiet wakacyjny (pobyt i dojazd), bądź jedynie zarezerwować interesującą ofertę turystyczną.
Dla zapewnienia wysokiej jakości usług Citroëna współpracuje w tym zakresie z Deutsche Bahn (koleje niemieckie), Sixt (wypożyczalnie samochodów), Start.de, Travel Horizon oraz Inzumi – operatorami turystycznymi (bilety lotnicze, wycieczki, wczasy itp.).
Multicity Citroën pozwala także na zakup umów serwisowych związanych z samochodami Marki, czy aktualizacje map w ich GPS-ach, w tym ściąganie informacji o obszarach szczególnie niebezpiecznych.
Ale to nie wszystko! W ciągu najbliższych tygodni Citroën zamierza uruchomić m.in.:
– we Francji – usługi car-sharingu i car-poolingu pozwalające na użyczanie własnego samochodu oraz wspólne podróże na pokrywających się trasach;
– w Niemczech – wynajem krótkoterminowy samochodów Citroën C-Zero w cenie 2 euro na 10 minut, bądź 39 euro na dobę dla osób dojeżdżających pociągiem; początkowo usługa zaoferowana zostanie w Berlinie, a następnie w innych dużych miastach. Auta użyczać będzie spółka zależna DB, Deutsche Bahn Rent.
KG
grafika: Citroën
Najnowsze komentarze