Odwaga, kreatywność i dbałość o jakość to trzy fundamentalne wartości dynamicznego rozwoju CITROËNA, które znajdują wyraz w produktach Marki i pomagają wyznaczać nowe trendy w motoryzacji:
– CITROËN proponuje w pełni elektryczny napęd wraz z modelem CITROËN C-ZERO: zero litrów paliwa, zero emisji CO2 i zero hałasu. To nowe auto miejskie Full electric, zaprojektowane, aby ułatwić poruszanie się po mieście i jego okolicach, jest kwintesencją technologii i kreatywności i już dziś odpowiada standardom jutra. Tworząc model CITROËN SURVOLT, prototyp w 100% elektryczny o osiągach godnych samochodu rajdowego, Marka zgłębia potencjał tego typu napędu i łączy sportowy charakter z proekologicznymi parametrami.
– CITROËN już teraz tworzy wizję samochodu przyszłości i proponuje nowatorskie podejście do motoryzacji, skupiając się na najbardziej istotnych czynnikach. W ten sposób Marka pokazuje jak podchodzić do życia z przymrużeniem oka. Wizję tę CITROËN dzieli wraz z firmą LACOSTE i urzeczywistnia ją tworząc model prototypowy CITROËN LACOSTE. Prototyp ten, CITROËN w sferze koncepcji technicznej, w obszarze stylistyki zaś typowo LACOSTE, plasuje się na pograniczu świata motoryzacji, mody i sportu.
– CITROËN odpowiada na potrzeby wszystkich użytkowników, tworząc coraz bardziej prestiżowe i przyjazne środowisku samochody codziennego użytku. Podobnie jak nowe modele, CITROËN C3 i C5, nowy CITROËN C4 jest kolejnym przejawem całej wiedzy i kreatywności Marki w zakresie designu, innowacji i technologii. Elegancki, funkcjonalny, bezpieczny i nowoczesny, nowy CITROËN C4 emanuje pozytywną energią. Proponowany jest, już od momentu wprowadzenia na rynek, z technologią mikro-hybrydy e-HDi. Ta proekologiczna i skuteczna technologia, obejmująca system Stop&Start drugiej generacji i system odzyskiwania energii, już niebawem wdrożona zostanie w pozostałych modelach gamy, zaczynając od nowych wersji CITROËNA C5 i C4 PICASSO.
– CITROËN zwraca się także do klientów poszukujących bezkompromisowych rozwiązań. Nonkonformistyczna i śmiała linia DS, jest urzeczywistnieniem przyjemności, wyrafinowania i odmiennego podejścia do motoryzacji. Idealnym przykładem tej filozofii jest CITROËN DS4, coupé o olbrzymich możliwościach, które dzięki oferowanym rozwiązaniom sprostać może potrzebom wielu użytkowników, urzekając swoim dynamizmem i stylem. CITROËN wzbogaca swoją linię DS modelem DS3 RACING, który powstał przy współpracy z Citroen Racing, łącząc niebanalnie sportowe osiągi z wyjątkowym designem. DS3 stał się również bazą do budowy następcy C4 WRC – DS3 WRC, który wystartuje w 2011 roku w rajdowych mistrzostwach świata.
– Ponadto, aby sprostać coraz bardziej zróżnicowanym potrzebom klientów, Marka CITROËN wdraża usługę CITROËN FACILITY. To wyjątkowa oferta, która dostarcza konkretnych odpowiedzi, dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Dostępny dla wszystkich, bez abonamentu, za pośrednictwem strony internetowej (na początku tylko we Francji), CITROËN FACILITY odda do dyspozycji użytkowników, już od 30 września, w dużych metropoliach francuskich, «Call Car», czyli usługę, która pozwala wynająć samochód. Zostanie on dostarczony do miejsca, z którego wykonano połączenie w ciągu trzech godzin, co stanowi idealne dopełnienie, zwłaszcza dla posiadaczy CITROËNA C-ZERO.
CITROËN FACILITY to również, od 2011 roku, usługa pozwalająca bezstresowo przygotować swoją podróż, wyszukując optymalną trasę i najlepiej dostosowany do niej środek transportu (samochód, pociąg, samolot, transport publiczny ), a nawet zarezerwować bilet na samolot, wynająć samochód lub pokój w hotelu. Internauta będzie miał również dostęp, w specjalnie oznaczonej strefie, do palety produktów i usług związanych z jego samochodem (ubezpieczenia, dodatkowe kontrakty, pobieranie map, akcesoria…).
Ten wachlarz usług dostępnych już po jednym kliknięciu, dzięki doświadczeniu marki CITROËN i jej partnerów, specjalistów w swoich dziedzinach, zagwarantuje oferty najwyższej jakości.
Wszystkie rozwiązania z zakresu mobilności, które zostaną zaprezentowane jako światowa premiera na stoisku CITROËNA podczas Salonu Samochodowego w Paryżu, świadczą o kreatywności Marki i odpowiadają jej wiodącej pozycji w dziedzinie ochrony środowiska naturalnego. Aby pomóc swoim klientom w wyborze odpowiednich rozwiązań, Marka sygnuje swoje najbardziej proekologiczne technologie logo Airdream:
– technologię mikro-hybrydy e-HDi proponowaną już niebawem w większości modeli,
– technologię Full electric dostępną w modelach CITROËN C-ZERO i BERLINGO FIRST,
– technologię Full hybrid z HYbrid4, która wprowadzona zostanie na rynek w 2011 roku wraz z modelem CITROËN DS5.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze