Już jutro wieczorem w Citroën Experience Centre, mieszczącym się na Rua Oscar Freire w brazylijskim São Paulo, odbędą się warsztaty z kreatywnego projektowania. Impreza jest ogólnodostępna, a udział w niej jest bezpłatny. Temat brzmi „Odkrywanie kreatywnego projektowania”, a jak mówi Nivea Ferradosa, dyrektorka marketingu Citroën Brasil, „celem tego spotkania będzie dyskusja na temat projektowania samochodów w Brazylii równolegle z kreatywnym DNA Citroëna”.
W spotkaniu weźmie udział Thierry Hospitel, dyrektor stylu marki w Ameryce Łacińskiej.
Tego typu przedsięwzięcie łączy Citroëna z designem i modą, z którymi to cechami związki w Europie są już oczywiste. W Brazylii marka czyni starania, by być zauważaną, jako bardzo innowacyjna stylistycznie, w związku z czym współpracuje z różnego rodzaju twórcami z różnych dziedzin. Jednocześnie organizowane są panele dyskusyjne, w których biorą udział znani styliści, kreatorzy, projektanci, ale też blogerzy, dziennikarze, menadżerowie, przedsiębiorcy i osobistości ze świata mody, którzy mogą przedyskutować trendy i nowości ze świata mody i designu.
Citroen
KG; grafiki: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze