Citroën we Francji cieszy się z coraz lepszych wyników handlowych. Sprzedaż rośnie trzeci miesiąc z rzędu i biorąc pod uwagę wyniki w gamie zarówno samochodów osobowych, jak i lekkich aut dostawczych, w marcu wzrost wyniósł 1,9%, zaś w pierwszym kwartale 4,5%.
W gamie aut osobowych przyrost w marcu wyniósł 0,9%, a od początku roku 4,0%.
W zakresie lekkich samochodów użytkowych marcowy przyrost marki Citroën we Francji sięgnął 5,5%, zaś kwartalny 6,3%.
Wśród samochodów osobowych marki Citroën we Francji największym powodzeniem wśród klientów cieszyły się w marcu:
– Citroën C3 – ponad 6.300 nowo zarejestrowanych aut, wzrost o 9,2%;
– Citroën C3 Picasso – blisko 1.600 nowo zarejestrowanych aut, wzrost o 2,5%;
– Citroën C4 – przeszło 2.200 nowo zarejestrowanych aut, wzrost o 7,2%;
– Citroën C4 Cactus – ponad 2.200 nowo zarejestrowanych aut, wzrost o 3,4%;
– Citroën Berlingo – niemal 900 nowo zarejestrowanych aut, wzrost o 15,1%!
W gamie aut użytkowych Citroën we Francji zanotował w marcu 5,5-procentowy wzrost sprzedaży i wzrost udziału w rynku o 0,1 punktu procentowego. To efekt bardzo dobrej sprzedaży trzech flagowych modeli:
– Citroën Berlingo – ponad 2.400 nowo zarejestrowanych aut, wzrost o 1,9%;
– Citroën Jumpy – blisko 1.000 nowo zarejestrowanych aut, wzrost o 15,8%;
– Citroën Jumper – przeszło 800 nowo zarejestrowanych aut, wzrost o 15,6%.
Ponadto Citroën we Francji szczyci się tym, że jest najlepiej postrzeganą francuską marką samochodową w badaniu Posternak-Ifop (z indeksem 73 punktów, wzrost o 1 punkt) i czwartą w ogóle (po Michelinie, Airbusie i Yves Rocher), a tuż przed piątym w stawce Peugeotem. Dodajmy, że Renault zajął miejsce ósme z indeksem 65.
Plusem dla Citroëna były też szeroko komentowane partnerstwa: z Colette w zakresie Citroëna Berlingo, z Courrèges dla Citroëna e-Mehari, z Rip Curl w zakresie Citroëna C4 Cactus oraz z grupą muzyczną Hyphen Hyphen w zakresie Citroëna Spacetourer Hyphen.
KG
Najnowsze komentarze