Citroën prowadzi dużą akcję serwisową związaną z płynem AdBlue w swoich modelach z silnikiem diesla. Do serwisów zostanie wezwanych ponad 300 tysięcy samochodów.
Citroën wzywa do serwisów 335.143 różnych modeli, wyprodukowanych w latach 2019-22. Powodem akcji serwisowej jest wadliwa kalibracja diagnostyki pompy AdBlue w jednostce sterującej silnika, co może prowadzić do problemów z prawidłowym działaniem systemu.
W ramach akcji serwisowej prowadzona jest aktualizacja komputera oraz weryfikacja poprawności działania całego układu. Wewnętrzny kod akcji serwisowej Citroëna to JTC.
Akcją serwisową są objęte następujące modele:
- Citroën Berlingo,
- Citroën C-Elysee,
- Citroën C3,
- Citroën C4,
- Citroën C4 Picasso,
- Citroën C5 Aircross,
- Citroën Jumper,
- Citroën Jumpy,
- Citroën Spacetourer,
Akcja dotyczy roczników 2019-2022 z silnikami blueHDi wyposażonymi w układ AdBlue.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów Citroën
W przypadku posiadania takiego auta, należy jak najszybciej skontaktować się z ASO w celu umówienia naprawy. Jest on bezpłatna. Jeśli samochód został kupiony z drugiej ręki, warto w ASO zostawić również swoje aktualne dane kontaktowe, aby w przyszłości serwis mógł bezpośrednio kontaktować się w przypadku kolejnych akcji serwisowych.
Podobnie jest w przypadku zakupu auta używanego – zawsze warto pojechać z nim do ASO dla weryfikacji akcji serwisowych.
Najnowsze komentarze