Citroën C4 Cactus zadebiutował w gamie 2024 dwa miesiące temu, a dane liczbowe pokazują, że ten nowy model odniesie w Brazylii duży sukces. W sierpniu samochód odnotował 89-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z poprzednim miesiącem, udowadniając, że jego łączność, dostępność i osiągi robią różnicę – informuje producent.
Odświeżona wersja C4 Cactus jest wyposażona w nowe 16- i 17-calowe koła, trzy porty USB oraz chwalone 10-calowe centrum multimedialne Citroën Connect z ekranem dotykowym i bezprzewodową obsługą Android Auto oraz Apple CarPlay. Ponadto Citroën wprowadza na rynek limitowaną serię Nowego C4 Cactus Noir o wyjątkowym i ekskluzywnym wyglądzie w połączeniu z silnikiem 1.6 Turbo o mocy ponad 170 KM.
Również w sierpniu Citroën odnotował 15-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem w 2022 roku.
Zobacz: Testy samochodów Citroën. Plusy, minusy, wady i zalety.
Nowy C3 zakończył ostatni miesiąc z ponad 2000 sprzedanych egzemplarzy, co daje hatchowi z nastawieniem SUV-a niezwykły 46-procentowy wzrost w ciągu ostatniego kwartału w porównaniu z poprzednim okresem i plasuje się w pierwszej piątce w swoim segmencie. Warto zauważyć, że również w zeszłym miesiącu C3 Live zdobył nagrodę Best Buy w kategorii samochodów do 75.000 R$ od Quatro Rodas.
Zobacz: Z wizytą w salonie Citroëna w Brazylii. Co zobaczyliśmy?
Na rynku pojazdów użytkowych Citroën osiągnął 89-procentowy wzrost w porównaniu z lipcem 2023 roku. Najważniejszym wydarzeniem był Jumpy, który zajął trzecie miejsce w segmencie, awansując o jedno miejsce w porównaniu z poprzednim miesiącem.
źródło: Citroën Brazylia
Najnowsze komentarze