Na tak konkurencyjnym rynku, w dodatku w czasach kryzysu, świadczy to o dużym uznaniu, jakim Clio cieszy się wśród klientów i to już od początku swojej obecności w gamie samochodów marki Renault..
Dlaczego klienci wybierają Clio? Powodów jest wiele, ale na czoło klasyfikacji wysuwają się z pewnością:
– wszechstronność: nieduże auto z cechami dużego samochodu; Clio jest niezwykle uniwersalne, a do tego świetnie wyposażone – było praktycznie pierwszym autem w swoim segmencie, w którym za bardzo rozsądne pieniądze (500 euro) można było zamówić fabryczną nawigację Carminat TomTom;
– komfort: przyjemnie zestrojone zawieszenie znakomicie spisuje się zarówno w mieście, jak i podczas dłuższych podróży;
– ekonomia: oszczędne silniki, z których najekonomiczniejszy potrafi spalić tylko 3,4 l/100 km (co w konsekwencji oznacza średnią emisję CO2 na poziomie tylko 89 g/km) oraz duży, 50-litrowy bak zapewniają duży zasięg i niskie koszty eksploatacji;
– bezpieczeństwo: oprócz tego, że Clio było pierwszym samochodem w tym segmencie, który uzyskał 5 gwiazdek w testach EuroNCAP, auto zapewnia wydajny układ hamulcowy, dobrą przyczepność i bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa czynnego;
– emocje: szczególnie wersje przygotowane przez zespół Renault Sport zapewniają sportowe osiągi i dużą przyjemność z jazdy.
Niewątpliwie na wyniki sprzedaży wpłynęła też wysoka dostępność – sieć dealerów Renault we Francji obejmuje 5.200 punktów, co pozwala na dotarcie praktycznie w każde miejsce zarówno z nowym samochodem, jak i z jego obsługą posprzedażną.
KG
zdjęcie: Renault
Najnowsze komentarze