Dacia Duster z mocnym, 150-konnym silnikiem i napędem na wszystkie koła, to bardzo atrakcyjna propozycja cenowa, szczególnie w obliczu aktualnych promocji. Ile kosztuje najtańsza wersja?
Dacia Duster jest dostępna z benzynowym silnikiem 150 KM od wersji Journey. Jest to średni poziom wyposażenia, zapewniający jednak wszystko to, co niezbędne na pokładzie. Manualna, 6-biegowa skrzynia biegów może być połączona ze znakomitym napędem 4×4. I chociaż do niedawna klienci masowo wybierali w tej konfiguracji diesla to dzisiaj, w obliczu potencjalnych zakazów wjazdów do miast, coraz chętniej sięgają po silnik benzynowy.
Zobacz: Testy samochodów Dacia. Pomiary, spalanie, opinie
Jednostka 1.3 TCe o mocy 150 KM jest bardzo dobrym wyborem. Mamy jej 140-konną odmianę w redakcyjnym Renault Kadjar, którym jeździ redaktor naczelny – dobra dynamika, rozsądne zużycie paliwa i niezawodność to jej główne atuty. Duster, który nie jest przesadnie aerodynamiczny, nie imponuje może osiągami „do setki” ale 150 koni pozwala bezpiecznie wyprzedzać i sprawnie poruszać się po drogach bez kompleksów.
Dacia Duster Journey 150 KM 4×4 dostępna jest obecnie od 110 tysięcy złotych minus aktualne akcje promocyjne, o które warto zapytać w salonach Dacii. W cenie otrzymamy auto w kolorze białym, lakiery wymagają dopłaty odpowiednio 2700 i 2900 zł (pomarańczowy). Do pełni szczęścia brakuje w zasadzie bezkluczykowego dostępu (1000 zł), można też domówić podgrzewane fotele (900 zł). Klimatyzację automatyczną mamy w standardzie.
Zobacz: nowe samochody Dacia. Promocje
Wyposażenie Dacii Duster Journey obejmuje:
-
obręcze kół ze stopu metali lekkich 17″
-
szyby tylne przyciemniane
-
felgi ze stopu metali lekkich 17″ – Tergan
-
mapa Europy Wschodniej – wersja rozszerzona
-
komunikaty w języku polskim
-
kamera cofania
-
funkcja replikacji telefonu komórkowego
-
Media Nav
-
3 letnia subskrypcja map
-
tapicerka materiałowa z białymi przeszyciami i logiem Duster
-
centralny zamek
-
szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
- szyby tylne regulowane elektrycznie
-
oparcie tylnej kanapy składane w układzie 1/3-2/3
-
zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi
-
kierownica pokryta skórą ekologiczną
-
kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
-
nawiew powietrza na tył
-
konsola centralna ze schowkiem i regulowanym podłokietnikiem
-
fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
-
światła automatyczne, wycieraczki automatyczne
-
lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane elektrycznie
-
światła do jazdy dziennej LED
-
światła przeciwmgłowe
-
ograniczenie prędkości do 180 km/h
-
komputer pokładowy
-
wskaźnik zmiany biegów
-
HDC – system kontroli zjazdu ze wzniesienia (dla wersji 4×4)
-
system wspomagania parkowania tyłem
-
tryb ECO
-
klimatyzacja automatyczna
-
poduszki przednie boczne i kurtynowe
-
ABS
-
układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
-
czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
-
możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
-
przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
-
tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa
-
system monitorowania martwego pola (BSW)
-
system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
-
zestaw do naprawy uszkodzenia opony
-
regulator-ogranicznik prędkości
-
system kontroli ciśnienia w oponach
Najnowsze komentarze