Dacia Duster to jeden z najpopularniejszych samochodów w Polsce. Model ten cieszy się znakomitą sprzedażą, zwłaszcza w segmencie klientów indywidualnych. Podobnie jest z Dacią Jogger. Jest jednak zmiana, która klientom nie przypadnie chyba do gustu. Z oferty znika jeden z popularnych kolorów.
Dacia Duster sprzedje się w całej Europie bardzo dobrze. Najlepszy stosunek możliwości do ceny, możliwość wyboru wersji z fabryczną instalacją LPG, przyzwoita – jak na dzisiejsze czasy – cena. Z kolegi Dacia Jogger w Polsce jest również bardzo chętnie zamawiana z instalacją zasilaną gazem płynnym. To prawie 80% zamówień. Producent wprowadza jednak zmiany w kolorystyce obu modeli. Z konfiguratora zniknął już jeden z lakierów metalizowanych.
Ten kolor nazywany w Dacii niebieski iron. Metalizowany lakier został już usunięty z konfiguratora, ale jest jeszcze możliwość zamówienia go, jednak zaledwie przez trzy miesiące, dla wersji Journey+. To ta, którą można zamówić z krótszym czasem dostawy w ofercie Up&Go.
Producent nie ograniczy jednak palety kolorów – zamiast niebieskiego pojawi się nowy kolor Dacii, czyli zielony cedar (cedr). Nie będzie on metalizowany. Cedar to paleta barw ziemi, nawiązujący do jazdy terenowej, po przygodę – tak przynajmniej twierdzi producent.
W standardowej ofercie pozostaną kolory takie jak:
- Szary comete
- Khaki lichen
- Szary Urban
- Czarna perła
- Pomarańczowy
Pierwsze cztery wymagają dopłaty na poziomie 2.700 zł, natomiast najbardziej żywy i wpadający w oczy pomarańczowy to wydatek 2.900 zł. I właśnie ten ostatni polecamy, bo Duster wygląda w nim znakomicie, szczególnie w najwyższej wersji wyposażenia.
Niebieski Iron można nadal zamawiać w przypadku modeli Sandero i Sandero Stepway.
Zobacz: testy samochodów Dacia
Najnowsze komentarze