Nowy, oryginalny spot promocyjny Dacii Duster pokazuje, że można osiągnąć całkiem sporo przy niewielkim koszcie. Ale zanim przeczytacie resztę tego artykułu, warto obejrzeć film – i dać się zaskoczyć.
https://youtu.be/mRwxb8Bt7Ko
Epidemia koronawirusa zmieniła nie tylko branżę motoryzacyjną, ale też reklamową. Jednak okazuje się, że w czasie przymusowego zamknięcia w domach też można tworzyć. I niekiedy powstają arcydzieła. Reklamy samochodów są bardzo wymagające, bo każdy producent chce pokazać swój produkt w jak najlepszym świetle. Ale przez ostatnie miesiące nie było to łatwe.
Powyższy film kręcono w prywatnym mieszkaniu w Tel Awiwie przez cztery tygodnie. Do nakręcenia go wykorzystano m.in. model Dacii Duster w skali 1:43, trzy laptopy, gramofon i światła rowerowe. Reklama, której tytuł brzmi „Pomysłowa produkcja”, wykorzystuje zwykłe wydawałoby się rzeczy do stworzenia swojego rodzaju wirtualnej rzeczywistości. I chociaż film zaczyna się stereotypowo, to później nagle przenosimy się w zupełnie inny świat.
Opinia eksperta
O opinię na temat filmu poprosiliśmy reżyser Ewę Ślusarczyk, prowadzącą kanał Ewa Filmuje: „Przez pandemię koronawirusa byliśmy z jednej strony zamknięci w czterech ścianach i w pewnym sensie ograniczeni, a z drugiej strony ta sytuacja zmusiła nas do kreatywności, do wyjścia ze strefy komfortu i poza dotychczasowe ramy tworzenia. Ograniczenia wyszły nam chyba na dobre. Można być moze nawet mówić o małej rewolucji reklamowej. Myślenie wyszło poza utarte ścieżki, nauczyliśmy się lepiej wykorzystywać potencjał rzeczy i miejsc dostępnych pod ręką, tuż obok. Widać to w najnowszej reklamie samochodu Dacia Duster, która powstała w okresie lockdownu. Ta reklama pokazuje, że liczy się przede wszystkim pomysł i że to właśnie najprostsze rzeczy, mogą nas najbardziej zaskoczyć i ucieszyć. Jako osoba z branży filmowej lubię oglądać rzeczy nieoczywiste, zaskakujące, nowatorskie. Dacia poszła właśnie w tym kierunku. Inspirujące!”
Pomysł na reklamę opiera się na połączeniu skojarzenia budżetowej marki z budżetową produkcją. Ma w sobie ogromny potencjał, więc czekamy na więcej!
Najnowsze komentarze