Renault i Dacia wprowadziły w Polsce usługę konfigurowania umowy serwisowej on-line. W ten sposób klienci będą mogli wygodnie, bez wychodzenia z domu skonfigurować sobie usługę dla swojego samochodu. W ramach oferty jest także mini-kredyt a wszystko załatwia się przez internet.
„Z przyjemnością informujemy, że wprowadziliśmy w Polsce nową funkcjonalność w naszych posprzedażowych e-sklepach Renault i Dacia: konfigurator umowy serwisowej – dla naszych klientów indywidualnych & profesjonalnych” – napisała Olga Pilarczyk, Dyrektor ds. jakości i obsługi posprzedażnej EAST Cluster w Groupe Renault.
Konfigurator jest rozwiązaniem, które ułatwia zajmowanie się samochodem:
- szybka i łatwa wycenia umowy serwisowej;
- 100% cyfrowa obsługi procesu z płatnością online;
- wygodna rezerwacja spotkania, jeśli klient chce podpisać umowę z dealerem;
- dedykowana opcji finansowej mini kredytu
Sprawdź jak działa umowa serwisowa:
- Dla marki Dacia: sklep.dacia.pl
- Dla marki Renault: sklep.renault.pl
Cyfrowe ułatwienia są dzisiaj bardzo ważne – z jednej strony jest to oszczędność czasu, z drugiej zaś łatwo można zapoznać się ze wszystkimi opcjami, jakie oferują umowy. Do przygotowania umowy używany jest bardzo wygodny konfigurator, w którym odpowiada się na kilka pytań dotyczących samochodu, wieku zakupu, silnika, sposobu finansowania i przewidywanych przebiegów.
Przykładowa oferta dla nowej Dacii Duster 1.0 LPG:
Formuła Non Stop
- Ochrona pogwarancyjna
- Usługi Assistance
Umowa obejmuje pokrycie kosztów usunięcia usterek mechanicznych, elektrycznych lub elektronicznych włącznie z częściami i robocizną oraz Dacia Assistance w Europie 24 h przez 7 dni w tygodniu.
Cena 1300 zł, rata od 78,72 zł.
Rozwiązanie zostanie też wkrótce wdrożone w Czechach i na Słowacji.
Najnowsze komentarze