Dacia Lodgy z silnikiem 1.3 TCe 100 i 130 w polskiej ofercie

4 2 548

Dacia Lodgy z silnikiem benzynowym 1.3 TCe o mocy 100 oraz 130 KM trafiła do polskiego konfiguratora. Jednostka zastąpiła w ofercie wolnossący motor SCe.

Dacia wycofała z oferty Lodgy wolnossący silnik SCe ze względu na normy emisji spalin. Klienci, którzy decydują się na zakup rumuńskiego minivana mają teraz do dyspozycji turbodoładowany silnik 1.3 TCe wyposażony w filtr cząstek stałych. Jednostkę znajdziemy także pod maską Dustera. Dacia Lodgy jest dostępna zarówno z silnikiem o mocy 100 KM i momencie obrotowym 200 Nm, jak i 130-konną jego wersją generującą 240 Nm momentu obrotowego.

Dacia Lodgy jest oferowana w czterech poziomach wyposażenia: Open, Laureate, Stepway oraz specjalnej edycji Techroad. Model w podstawowej wersji Open pod maską posiada 100-konną wersję silnika 1.3 TCe, który został sprzężony z 6-biegową manualną przekładnią. Cena modelu na polskim rynku startuje od 47.500 zł. Bazowe wyposażenie obejmuje światła przeciwmgłowe, szyby przednie regulowane elektrycznie, radio MP3, gniazdo AUX i USB, łączność Bluetooth oraz kanapę 2 rzędu z oparciem dzielonym w układzie 1/3-2/3. 7-osobowa wersja modelu w tej samej wersji napędowej kosztuje 49.900 zł.

Mocniejsza, 130-konna jednostka jest oferowana od drugiego poziomu wyposażenia Laureate i kosztuje w polskiej ofercie Dacii 53.200 zł. W wariancie 7-osobowym cena wynosi 55.600 zł. Najwyższą wersją wyposażeniową jest specjalna edycja Techroad, która kosztuje w polskich salonach 58.600 zł.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
3 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
gośćgośćMarcin (ten wiecie który)Higachi Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Higachi
Gość
Higachi

Czyli Duster ma w podstawie 1.0 100km, a lodgy 1.3?

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Tak. 1,0 ma niższe spalanie i niższą emisję. A wersje 100, 130, 150 KM w przypadku 1,3 mają identyczną emisję.

gość
Gość
gość

Tak gwoli ścisłości, te wersje 1.33Tce maja KM odpowiednio 102, 130 i 150.

gość
Gość
gość

EDIT: miało być „1.33TCe mają”