Dacia rozpoczęła oryginalną kampanię reklamową, naśmiewając się ze sposobu, w jaki inni producenci samochodów reklamują swoje pojazdy.
Kampania „Nie każdy inny samochód”, stworzona we współpracy z agencją reklamową Vivaldi UK, obejmuje spoty reklamowe, które prezentują funkcje nowych Dacii Sandero i Dacia Sandero Stepway. Informacje o nich są zestawione z klipami, które zwykle występują w reklamach innych samochodów. W reklamie słyszymy, że Dacia nie czuje potrzeby reklamowania swoich aut tancerzami lub obrazami „fałszywego stylu życia”.
„W Dacii ciężko pracowaliśmy nad tym, by zbudować nowe modele, które są pełne zaawansowanych technologii i chcieliśmy, aby ta nowa kampania reklamowa skupiała się właśnie na tym” – powiedział Adam Wood, dyrektor marketingu w Dacia UK. – „W przeciwieństwie do innych producentów samochodów, którzy próbują w reklamach sprzedawać nieprawdziwy styl życia, wykorzystaliśmy czas reklamy, aby pokazać naszym klientom nowe funkcje, które opracowaliśmy dla Sandero i Sandero Stepway, zachowując jednocześnie nasze słynne, przystępne ceny”.
Reklamy są wyświetlane wyłącznie w mediach cyfrowych.
źródło: Mobile Marketing
Najnowsze komentarze