sobota, 2 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

DS to prawdziwe premium w motoryzacji. Chociaż na początku swej drogi

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2018-10-13
w DS, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
69 2
3
61
UDOSTĘPNIEŃ
204
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine

Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora

Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault

Marka DS buduje na nowo swą pozycję w świecie motoryzacyjnym. DS7 Crossback robi niesamowite wrażenie i chociaż ten pierwszy zupełnie nowy model jest krótko na rynku, to wydaje się, że trafia w gusta i oczekiwania klientów, którzy chcą czegoś więcej. Kolejny model, DS3 Crossback, powinien zacząć napędzać wolumeny sprzedaży. DS ma szansę i zdaje się odnajdować swój unikalny styl. 

Od 2011 roku PSA nie wypuściła nic nowego w DS. Mieliśmy DS 3, DS 4 oraz DS 5. DS 3 odniósł spory sukces, ale brak rozwoju tego modelu wpłynął na spadek sprzedaży w kolejnych latach. Marka była bliska zniknięcia z rynku, gdy w 2017 roku na te samochody zdecydowało się niecałe 60 tysięcy klientów. Dlatego na swój sposób DS7 Crossback to rewolucja. Krytyczne oceny części prasy motoryzacyjnej są zdecydowanie nietrafione. 

DS dopiero zaczyna swoją przygodę z premium, ale robi to całkiem dobrze. DS7 Crossback zaprojektowano od początku do końca na nowo. Samochód ma swoją osobowość, a wnętrze nawiązuje do najlepszych francuskich marek premium. Skóra, wykończenia, przeszycia – to prawdziwy luksus. I chociaż nie wszyscy tego potrzebują, to jest spora grupa klientów, która za ekskluzywne produkty z Francji jest zapłacić majątek. Byliście kiedyś w salonie Louis Vuitton w Warszawie? Nawet nad Wisłą są klienci, którzy doceniają jakość, styl, design i luksus. To Francja jest w awangardzie, nie Niemcy.

I chociaż DS 7 Crossback ani DS 3 Crossback nie mają hydrozwieszenia, to przynajmniej jazda tym pierwszym jest naprawdę komfortowa, a na premierę DS3 Crossback nie możemy się już doczekać, by sprawdzić, ile prawdy jest w zapewnieniach producenta. 

Do poziomu sprzedaży wiodących marek samochodowych DS ma jeszcze bardzo daleko. To dopiero początek drogi. Ale trzeba docenić, że Francuzi podjęli walkę i udało im się znaleźć te kilka elementów, które ich wyróżniają. Kluczem do sukcesu będzie ilość, a więc znalezienie takich rynków zbytu, które pozwolą spłacić koszty produkcji i osiągnąć zysk. A więc nie tylko Europa. 

My trzymamy kciuki. 

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 3 Crossback7 CrossbackDS Automobiles
Udostepnij24Tweet15Udostepnij4
Poprzedni

Kolejne innowacje w grupie Renault-Nissan. Firma inwestuje w technologię Coord

Następny

Jaka jest przyszłość Opla? Firma kończy produkcję kabrioletu w Gliwicach

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Jaka jest przyszłość Opla? Firma kończy produkcję kabrioletu w Gliwicach

Nowy DS 3 Crossback – czy wersja bazowa również może się podobać?

Francuskie ceny Nowego Renault Kadjara

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Dudek - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Kasia - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?
  • piotr - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Kasia - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Łukasz - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Slawo - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”
  • Slawo - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Johnny - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine
  • Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault
  • Kartka z kalendarza: Peugeot 601 – mija 85 lat od prezentacji modelu
  • Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku
  • Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Peugeot – wiodąca marka w czerwcu 2022 roku na rynku hybryd plug-in w Hiszpanii
  • DS 4 z dwoma nagrodami od profesjonalistów
  • Peugeot 408 się spodobał! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 26/2022
  • Citroën ë-C4 i C3 Aircross w wersji specjalnej – zamówisz tylko on-line! Tylko 50 szt.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.