Pod koniec sierpnia fabrykę Renault w São José dos Pinhais w stanie Parana (kompleks im. Ayrtona Senny) odwiedził gubernator stanu, Beto Richa, który miał okazję zapoznać się z modelami Sandero R.S. 2.0 oraz Oroch. Produkcja obu modeli ruszyła w tym miesiącu, a oba samochody wzbudzają ogromne zainteresowanie nie tylko na brazylijskim rynku.
Obowiązki gospodarza wizyty pełnił prezes Renault w Brazylii, Fabrice Cambolive. W spotkaniu wzięli udział także Olivier Murguet, wiceprezes Grupy Renault odpowiedzialny za obszar Ameryki, a także pracownicy zakładu.
Renault Duster Oroch, to model otwierający aktywność Renault na niwie kompaktowych pick-upów. To samochody szczególnie poszukiwane na rynkach Ameryki Łacińskiej, nic więc dziwnego, że to właśnie tam powstał ten model. Wkrótce jednak Renault zaproponuje jego odpowiednik na innych rynkach, czego dowodem jest koncepcyjny Renault Alaskan. Oroch ma czworo drzwi, pięciomiejscową kabinę i skrzynię ładunkową gotową przyjąć całkiem sporo towaru, co czyni go znakomitym rozwiązaniem zarówno w świecie biznesu, jak i aktywnego wypoczynku.
Z kolei Renault Sandero R.S. 2.0, to pierwszy model gamy R.S. produkowany poza Europą. To atrakcyjny cenowo, wydajny hot hatch, na jakiego klienci w krajach Ameryki Łacińskiej czekają. Co więcej – jesteśmy przekonani, że takie auto sprzedawałoby się także na Starym Kontynencie. 150-konny (podczas zasilania etanolem, na benzynie moc maksymalna wynosi 145 KM) 2-litrowy silnik w lekkim samochodzie (1.161 kg) zapewnia dobre osiągi (8 sekund do setki na etanolu, 8,4 sekundy na benzynie oraz 202 km/h prędkości maksymalnej na etanolu, 200 km/h przy zasilaniu benzyną). Sandero R.S. 2.0 ma 6-biegową skrzynię manualną, ESP o sportowej charakterystyce, zawieszenie o podobnym charakterze, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach i niezłe wyposażenie.
KG; zdjęcie: Renault Brasil
Najnowsze komentarze