Renault Arkana E-Tech engineered to najdroższa wersja modelu dostępna w cenniku. Co posiada na liście wyposażenia oraz ile kosztuje? Sprawdźmy.
Renault Arkana E-Tech engineered posiada napęd Full Hybrid o mocy 160 KM. Według producenta średnie zużycie paliwa wynosi 4,7 do 4,8 litra na 100 km a skrzynia ma 14 biegów do przodu (co wynika z kombinacji przełożeń napędu i pozwala optymalnie zarządzać mocą). Cena bazowa to 174 tysiące zł, jednak są jeszcze dodatki: perłowy lakier (3400 zł), szklany dach (4000 zł), koło zapasowe (700 zł), dach w kolorze czarnym (1500 zł), easy pilot czyli asystent jazdy w korku i na autostradzie (2500 zł), kamery 360 stopni (2000 zł) oraz Easy Link Bose Hi Fi (3000 zł).
Wyposażenie samochodu obejmuje:
-
elementy nadwozia w kolorze złocistym Warm Titanium
-
felga 18″ silverstone grafitowe
-
dźwignia skrzyni biegów typu E-Shifter
-
obudowy lusterek bocznych w kolorze czarnym
-
szyby tylne przyciemniane
- ekran 9,3″
-
funkcja bezprzewodowej replikacji smartfona Android Auto i Apple Carplay
-
ładowarka indukcyjna
-
mapa Europy w wersji rozszerzonej
-
tapicerka skórzana z elementami skóry ekologicznej TEP i Alcantary w kolorze czarnym i złotą nicią
-
fotele przednie podgrzewane
-
kierownica pokryta skórą, podgrzewana
- szyby przednie elektrycznie podnoszone
-
szyby tylne elektrycznie podnoszone
-
lusterka boczne elektrycznie sterowane, składane oraz podgrzewane
-
oświetlenie wnętrza ambiente
-
szyba tylna podgrzewana
-
funkcjonalna przegroda w bagażniku
-
fotele przednie z regulacją elektryczną, fotel kierowcy z regulacją lędźwiową
-
tylna kanapa z podłokietnikiem w układzie 1/3-2/3 i systemem Easy Break
-
trzy zagłówki w drugim rzędzie siedzeń
-
lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne bezramkowe
-
podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych
-
funkcja automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania (AHL)
-
światła Full LED Pure Vision w kształcie litery C
-
wycieraczki przedniej szyby o zmiennej częstotliwości pracy, czujnik deszczu i światła
-
światła do jazdy dziennej LED „Edge Light”
-
aktywny system wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów (AEBS)
-
system wspomagania parkowania bokiem
-
system kontroli bezpiecznej odległości (DW)
-
system utrzymywania pasa ruchu (LKA)
-
system kontroli martwego pola (BSW)
-
automatyczny, elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold
-
system ostrzegania o nadmiernej prędkości, z funkcją rozpoznawania znaków drogowych (OSP/TSR)
-
system Multi-Sense
-
aktywny regulator prędkości (ACC)
-
system wspomagania parkowania przodem, tyłem i „Easy Park Assist”
-
cyfrowy wyświetlacz wskaźników i zegarów 10″
-
karta Renault Hands Free
-
system wspomagania wyjeżdżania z miejsca parkingowego tyłem (RCTA)
-
klimatyzacja automatyczna
-
nawiewy klimatyzacji dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń
-
3-punktowe pasy bezpieczeństwa na przednich i tylnych miejscach
-
sygnalizacja niezapięcia pasów bezpieczeństwa
-
system dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC) + system wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)
-
funkcja połączenia alarmowego e-Call
-
czujnik ciśnienia w oponach pośredni
-
centralny zamek
-
system mocowania fotelika dla dziecka Isofix na bocznych tylnych miejscach
-
boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu oraz poduszki kurtynowe
-
system wspomagania nagłego hamowania (AFU)
-
czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu
-
możliwość ręcznej dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
-
3-punktowe pasy bezpieczeństwa na przednich miejscach
-
system ABS
-
funkcja łączności
Najnowsze komentarze