Dlaczego samochody elektryczne nie wymagają aż tak złożonych procesów produkcji i jak wyglądają po oddzieleniu płyty podłogowej od nadwozia? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć Peugeot.
Odwiedzający drugą edycję targów Electric Expierence w Brazylii będą mogli nie tylko sprawdzić, jak gama elektrycznych produktów firmy radzi sobie na torze, ale także zobaczyć całą konstrukcję i działanie e-208 GT od środka. Poznanie samochodu od strony budowy to wyjątkowa okazja i właśnie z myślą o tym Peugeot prezentuje pojazd elektryczny w innowacyjny sposób podczas targów Electric Experience a nasze Czytelniczki i Czytelnicy mogą zobaczyć auto na zdjęciach.
Aby umożliwić odwiedzającym wydarzenie jeszcze bardziej wciągające doświadczenie, jeden egzemplarz e-208 GT został zdemontowany w sposób umożliwiający zobaczenie jego głównych komponentów, w tym tych, które normalnie nie są łatwo widoczne, takich jak podwozie, silnik, falownik, okablowanie i dedykowane akumulatory litowo-jonowe o pojemności 50 kWh.
Zobacz: Nowe samochody Peugeot. Promocje
Pozwala to zobaczyć wzmocnioną konstrukcję wokół akumulatora, a także skuteczne wykorzystanie przestrzeni, które można podziwiać dzięki kompaktowym wymiarom zespołu elektrycznego. Warto zauważyć, że ta sama struktura platformy e-CMP może również pomieścić silniki spalinowe – bez uszczerbku dla jakichkolwiek cech pojazdu, bezpieczeństwa lub aspektów wydajności.
Zobacz: Testy samochodów Peugeot. Opinie, pomiary, spalanie
Demontaż został przeprowadzony przez wyspecjalizowany zespół Stellantis, z uwzględnieniem wszystkich surowych zasad dotyczących konserwacji i serwisu pojazdów zelektryfikowanych. Prezentowany e-208 GT przeszedł wszystkie procedury bezpieczeństwa, w tym trwałą dezaktywację akumulatora i układów elektrycznych wysokiego napięcia.
źródło: Peugeot Brazylia
Najnowsze komentarze