Citroën C3 trzeciej generacji miał swoją premierę pod koniec 2016 roku. Od tamtej pory wyprodukowano już milion egzemplarzy tego atrakcyjnego miejskiego samochodu. Wraz z poprzednimi generacjami produkcja C3 przekroczyła już poziom 4,5 miliona egzemplarzy. Warto przy okazji dodać, że w 2020 roku C3 znajdowało się w pierwszej trójce najchętniej kupowanych modeli w swoim segmencie na takich rynkach, jak Francja, Hiszpania, Włochy, Belgia, Portugalia, Dania, Słowacja i Bułgaria.
C3 wyróżnia się charakterystycznym, nowoczesnym designem i niezrównanym komfortem na pokładzie. Te cechy zostały wzmocnione w 2020 roku poprzez wprowadzenie foteli Advanced Comfort i nowego, pełnego osobowości przedniego pasa, a także wzmocnienie jego potencjału personalizacji. Z prawie 97 możliwymi kombinacjami zewnętrznymi, każdy klient może zbudować swoje własne, unikalne C3, które będzie wyglądało inaczej, niż pozostałych 999.999 egzemplarzy ;-)
C3 produkowane jest w fabryce w Trnavie na Słowacji. Jest wszechstronnym samochodem miejskim, którym śmiało można wyskoczyć także poza miasto. Auto jest znakomicie rozpoznawalne dzięki oryginalnej stylistyce oraz bogatej kolorystyce pozwalającej na znaczną personalizację zamawianego modelu. W momencie wprowadzenia na rynek w 2016 roku C3 był pierwszym modelem w swoim segmencie, który oferował swoim klientom tak kompleksowe i spójne opcje personalizacji, które są podstawą tego rynku. Ta cecha stała się wyznacznikiem pozycji Citroëna w porównaniu z resztą gamy. W 2020 roku nowy C3 dodatkowo zwiększył liczbę opcji dla klientów poszukujących pojazdów pasujących do ich własnych wizji, oferując prawie sto możliwych kombinacji nadwozia. Personalizacja pozwala każdemu klientowi w pełni wyrazić swoją osobowość i styl za pomocą wyglądu zewnętrznego, od modnego po dyskretny, oraz możliwość ożywienia w klasycznym kolorze z kontrastowym kolorem dachu i / lub kolorowymi wstawkami.
Krótko mówiąc, C3 jest samochodem w swoim segmencie najbardziej konfigurowalnym dzięki:
– 7 kolorom nadwozia: w tym 2 nowymi jaskrawymi kolorami – Elixir Red i Spring Blue – oprócz istniejących kolorów (Perla Nera Black, Steel Grey, Platinum Grey, Soft Sand, Polar White);
– pakiety 4 kolorów lub kolorowych wstawek, w tym Airbumpów® i obramowań świateł przeciwmgielnych, z opcją koloru anodowanego szmaragdu, która jest teraz dostępna jako dodatek do czarnego, białego i czerwonego;
– 4 kolorom dachu: w tym modnemu Emerald Blue (oprócz Opal White, Onyx Black, Aden Red). Kolorystyka dachu dopasowana jest do lusterek bocznych;
– 3 dekorom dachu: z motywami graficznymi (Red, Techwood, Emerald) w postaci naklejek.
Jak dotychczas:
– 41% zamówień dotyczyło wyższych wersji wyposażenia (poziomy Shine i Shine Pack);
– 65% sprzedaży dotyczyło opcji dwukolorowych;
– 68% sprzedaży obejmowało panele Airbump®.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze