Stellantis jest obecny na dwóch najważniejszych wydarzeniach w sektorze RV: Salon des Véhicules de Loisirs w Paryżu – Le Bourget i 61. Caravan Salon Düsseldorf. Ten scenariusz podkreśla szerokość gamy produktów Stellantis, zaprojektowanych w celu spełnienia szeroko zróżnicowanych wymagań firm zabudowujących nadwozia oraz użytkowników końcowych. Potwierdza to również strategiczną decyzję Grupy o wzmocnieniu inwestycji i rozwoju segmentu pojazdów rekreacyjnych, prowadzonego od wielu lat przez marki Stellantis.
Rynek pojazdów rekreacyjnych (RV) cieszy się dużym zainteresowaniem, o czym świadczą liczby odwiedzających i wystawców dwóch najważniejszych imprez w sektorze, w których uczestniczyła firma Stellantis: Caravan Salon w Düsseldorfie – goszczący od 28 sierpnia do 4 września – oraz Salon des Véhicules de Loisirs w Paryżu, który odbył się od 24 września do 2 października.
W ubiegłym tygodniu Stellantis – wraz ze swoją marką FIAT Professional – wziął udział w Salon des Véhicules de Loisirs w paryskim Le Bourget. Tutaj odwiedzający mieli okazję poprowadzić samochody kempingowe na bazie Ducato w wydzielonym obszarze testowym. Grupa była również obecna w Düsseldorfie, gdzie jej żywe, zróżnicowane stoisko było główną atrakcją i punktem odniesienia dla entuzjastów i firm zajmujących się konwersją.
Po raz pierwszy wystawiono razem pojazdy czterech różnych marek – Fiat Professional, Citroën, Peugeot i Opel. To bezprecedensowa decyzja, podjęta w celu podkreślenia zdolności Grupy do zaspokojenia potrzeb bardzo zróżnicowanej bazy klientów, utrzymując poziom doskonałości, który uczynił wszystkie marki Stellantis niekwestionowanymi liderami w ostatnich latach.
Zapoczątkowana podczas Caravan Salon koncepcja „rodziny dla rodzin” doskonale wpisuje się w strategię Stellantis, której obecnie poszerzona linia ma na celu nie tylko konsolidację pozycji lidera, ale także ekspansję na nowe segmenty branży RV. Zawsze uważna na zmiany na rynku, firma Stellantis opracowuje obecnie rozwiązanie dla kompaktowego kampera: wszechstronnego i nowoczesnego pojazdu zaprojektowanego w celu zaspokojenia ostatnich zmian w zapotrzebowaniu. W rzeczywistości użytkownicy są teraz młodsi niż kiedyś, mają mniejsze wymagania dotyczące przestrzeni: szukają bardziej zwinnego pojazdu zarówno do potrzeb rekreacyjnych, jak i do codziennego użytku.
Wreszcie, inwestycje w technologię postępują bez przeszkód, w poszukiwaniu równowagi pomiędzy zrównoważeniem środowiskowym a wydajnością. Z kolei Stellantis ma już zdolność do zaspokojenia popytu na pojazdy BEV również w sektorze RV. W każdym razie, równolegle trwają prace nad ewolucją silników wysokoprężnych, które są zgodne z przepisami.
„Stellantis jest zatem największym graczem w sektorze RV, dzięki możliwości zaoferowania najbardziej uporządkowanej i elastycznej linii pod względem wymiarów, strojów i układów napędowych, wspartej wskaźnikiem produkcji, który zgodnie z oczekiwaniami będzie doświadczał szybkiego wzrostu” – powiedział Eric Laforge, szef działu lekkich pojazdów użytkowych w Stellantis, Enlarged Europe. „Jako lider rynku, Grupa zawsze była blisko firm zajmujących się zabudową i użytkowników końcowych, których wymagania są brane pod uwagę od projektu do obsługi posprzedażnej: niezrównany partner dla świata caravaningu”.
Najnowsze komentarze