Dacia Sandero przekonała klientów w Niemczech. W grupie nabywców indywidualnych hatchback z Rumunii był najpopularniejszym małym samochodem.
W lipcu Dacia zarejestrowała 2266 egzemplarzy Sandero na rynku niemieckim, z czego aż 2096 powędrowało do klientów indywidualnych. Udział tej grupy nabywców w sprzedaży modelu wyniósł 92,5% i był wyższy niż jakiegokolwiek innego samochodu w pierwszej 50-ce. Całkowita liczba rejestracji Sandero w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2021 roku wyniosła 10.346 egzemplarzy. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego zanotowano wzrost o 19,2 procent.
Zainteresowanie Dacią Sandero wynika przede wszystkim z przystępnej ceny. W Niemczech jest to najtańszy nowy samochód, który w podstawowej wersji kosztuje 8690 euro (ok. 40 tys. zł). W Polsce możemy zamówić model za 41.900 zł. Dacia Sandero spełnia podstawowe wymagania w zakresie mobilności i jest samochodem, który oferuje to, co konieczne w atrakcyjnym opakowaniu.
W minionym miesiącu Dacia sprzedała w Niemczech łącznie 4629 samochodów, czyli o 10% mniej niż przed rokiem. Od stycznia do lipca nowych nabywców znalazło 21.699 aut. Wynik jest o 1,3% wyższy niż przed rokiem. Oprócz Sandero, w niemieckiej ofercie znajdziemy także modele: Duster, Spring i Lodgy, który niedługo doczeka się następcy. Premierę nowego pojazdu zaplanowano na wrzesień.
Najnowsze komentarze