Marka Jeep świętuje wprowadzenie na rynek nowego Jeepa Wranglera 2024 i Jeepa Wranglera 4xe debiutem globalnej kampanii marketingowej „Famous for Freedom”. Globalna kampania rozpoczyna się 30-sekundową wersją „Famous For Freedom” na kanale YouTube marki Jeep, z krótszymi treściami, w tym 15-sekundowym filmem, wyświetlanym w kanałach mediów społecznościowych marki i internetowych lokacjach wideo. Zintegrowana kampania cyfrowa, społecznościowa i drukowana uzupełni zestaw.
„Muzyka od dawna odgrywa kluczową rolę w naszej bogatej historii reklamy, a ponieważ branża świętuje 50. rok hip-hopu, marka Jeep otrzymała ogromny zaszczyt włączenia nieuchwytnego utworu hymnu „California Love” do naszej kampanii „Famous for Freedom” dla naszego nowego Jeepa Wranglera 2024” – powiedział Olivier Francois, globalny dyrektor ds. marketingu w Stellantis. „Ponieważ lata 90. przeżywają renesans w modzie, filmie i muzyce, chcemy wykorzystać nostalgię za tamtą dekadą, jednocześnie uznając wyjątkową pozycję Wranglera w całym krajobrazie motoryzacyjnym i kulturowym. „California Love” oddaje ducha Jeepa Wranglera i naszych właścicieli na całym świecie w sposób, w jaki żaden inny tego nie potrafi„.
Globalna kampania marketingowa, która będzie również emitowana w USA, Chinach, Japonii, Korei, Australii i na innych rynkach na całym świecie, sygnalizuje wprowadzenie na rynek Jeepa Wranglera i Jeepa Wranglera 4xe z 2024 roku, ze słynnym utworem „California Love”. Po raz pierwszy piosenka ta zostanie wykorzystana w reklamie motoryzacyjnej.
Zobacz: Wiadomości motoryzacyjne. Codziennie, aktualne, ciekawe
„Famous For Freedom” wykracza poza slogan. To stan umysłu naszych właścicieli Jeepa Wranglera, a ta globalna kampania celebruje tę społeczność marzycieli i czynicieli, którzy starają się żyć życiem napędzanym wolnością” – powiedziała Lucy McLellan, starszy wiceprezes, globalny szef marketingu i komunikacji marki Jeep. „Wprowadzając nowego Jeepa Wranglera 2024 na rynki całego świata, celebrujemy legendarne możliwości terenowe Wranglera, a także wyjątkowy styl życia, jaki umożliwia. Nie ma na to lepszego sposobu niż udział w kampanii wielu naszych lojalnych klientów Jeepa Wranglera, aby zapewnić autentyczne uchwycenie istoty społeczności Jeepa”.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów. pomiary, spalanie, opinie
Wideo zostało nakręcone w Kalifornii, aby uchwycić kulturę, krajobrazy i styl życia, które sprawiają, że Jeep Wrangler i utwór „California Love” są tak kultowe. Sceny od piaskowych wydm Pismo Beach po panoramę Los Angeles i dodatkowe kalifornijskie tekstury ożywiają słowa utworu. Autentyczności filmowi dodaje fakt, że pojawia się w nim kilku prawdziwych właścicieli marki Jeep.
„Famous for Freedom” został wyreżyserowany przez nagrodzonego Grammy reżysera Dave’a Meyersa z RadicalMedia. W ciągu ostatnich 20 lat Meyers wyreżyserował teledyski dla takich artystów jak Drake, SZA i Kendrick Lamar, a także reklamy, które ukształtowały kulturę. Ma ugruntowaną pozycję jednego z najbardziej płodnych i poszukiwanych reżyserów w branży, dlatego idealnie pasował do kampanii Jeep Wrangler „Famous for Freedom”.
„Od momentu wprowadzenia, Jeep Wrangler wyznaczał nowe poziomy możliwości 4×4 z każdą nową generacją, sięgając aż do 1941 roku” – powiedział Jim Morrison, starszy wiceprezes i szef marki Jeep w Ameryce Północnej. „Nowy Wrangler 2024 opiera się na tym ponad 80-letnim dziedzictwie, oferując naszą pierwszą w pełni pływającą tylną oś Dana i umożliwia właścicielom Wranglera łatwe zwiększenie rozmiaru opon, a także bardziej zaawansowane i wygodne wnętrze ze standardowym 12,3-calowym ekranem dotykowym, dostępnymi elektrycznymi fotelami przetestowanymi pod kątem brodzenia w wodzie oraz większą ilością technologii i funkcji bezpieczeństwa, w tym standardowymi bocznymi kurtynowymi poduszkami powietrznymi. Wrangler oferuje klientom większy wybór dzięki najlepszym w swojej klasie silnikom gazowym oraz jedynemu zelektryfikowanemu SUV-owi terenowemu, Wrangler 4xe, który nadal jest najlepiej sprzedającą się hybrydą plug-in w Stanach Zjednoczonych„.
Marka Jeep po raz kolejny podnosi poprzeczkę, łącząc najbardziej wydajnego jak dotąd Wranglera z większymi możliwościami, technologicznymi funkcjami bezpieczeństwa i wyrafinowaniem. To bezkompromisowe połączenie zostało wzmocnione przez najnowocześniejszą architekturę hybrydową typu plug-in, która daje klientom Wranglera możliwość cieszenia się codziennym życiem w niemal bezgłośnej atmosferze.
Jeep Wrangler 4xe 2024 jest dostępny w modelach Sahara i Rubicon. Zamówienia są już otwarte, a pojazdy wkrótce zaczną pojawiać się u europejskich dealerów.
„Famous for Freedom” został stworzony przez markę Jeep we współpracy z agencją Highdive z siedzibą w Chicago.
Najnowsze komentarze