Stronę w nowej szacie graficznej przygotowano w rozdzielczości 1024×768 pikseli, co w dzisiejszych czasach, w dobie ekranów ciekłokrystalicznych, wydaje się niezbędnym minimum. Dzięki tej technicznej zmianie na ekranie pojawić się może więcej informacji, a jeśli nie ilość ma znaczenie, to poprawie ulega jakość.
W nowej szacie graficznej o wiele prościej jest dokonać wyboru modelu, który interesuje internautę – teraz pasek z ofertą modelową dostępny jest już wprost na stronie głównej. Po najechaniu kursorem myszy na wybrany model, u góry pojawia się wykonana w technologii flash gama dostępnych odmian. Na przykład w przypadku modelu 308 widać już odmianę SW, choć nie ma dostępnego konfiguratora. Korzystając jednak z tego, że przy 308-ce SW figuruje cena „już od 00000 PLN” chętnie nabędę dowolną wersję ;-)
Ale nie żartujmy. Gamę dostępnych samochodów Peugeot łatwo prześledzić na wykresie, który zobrazować może auta w zależności od tego, jaki parametr wybierze internauta. Jednym z kryteriów może być cena, innym – kategoria pojazdu (auta miejskie, kompaktowe itd.), jeszcze innym poziom spalania paliwa, czy emisja CO2.
W konfiguratorze od razu na wstępie pokazywane są najważniejsze cechy charakteryzujące wybrany model. Można również dokonać porównania kilku wybranych wersji – bądź silnikowych, bądź wyposażeniowych.
Naszym zdaniem nowa strona wygląda sporo ciekawiej, łatwiej teraz odszukać poszukiwaną wersję konkretnego modelu, czy wybrać dla siebie auto odpowiednie z całej gamy. A że Internet jest coraz ważniejszym medium w procesie kupowania samochodu, więc dobrze się stało, że Peugeot Polska odświeżył swoją internetową witrynę.
KG
Najnowsze komentarze