Nowe Renault Clio – oficjalny cennik modelu w Polsce

19 3 636

Nowe Renault Clio wjeżdża na polski rynek. Samochód można zamawiać w cenie rozpoczynającej się od 46.900 zł, jest więc tańszy od konkurencyjnego Peugeot 208 i Opla Corsy. W ofercie znajdziemy jednostki benzynowe o mocy 65, 100 i 130 KM, diesla dCi 115 oraz wariant z instalacja LPG.

Po licznych przeciekach i spekulacjach, polski oddział Renault ujawnił oficjalną cenę nowego Renault Clio. Samochód startuje z poziomu 46.900 zł. Dla porównania Peugeot 208 jest oferowany w cenie bazowej 53.900 zł, natomiast za nowego Opla Corsę w wersji bazowej zapłacimy 49.990 zł.

V generacja Renault Clio nie zmieniła się za bardzo z zewnątrz, ale wnętrze przeszło zauważalną metamorfozę. Mamy nowe materiały wykończeniowe, nowy system multimedialny Easy Link, ekran dotykowy, klimatyczne podświetlenie kabiny, model można zamawiać też z bogatą ofertą systemów wspomagających bezpieczeństwo. Co znajdziemy w wyposażeniu standardowym? Renault Clio w wersji Life jest napędzane za pomocą 1-litrowego silnika benzynowego SCe o mocy 65 KM. Samochód posiada reflektory Full LED, aktywny system nagłego hamowania, elektryczne szyby z przodu, czujnik zmierzchu, regulator/ogranicznik prędkości, a także stalowe obręcze kół w rozmiarze 15″. Aby zamówić Clio z klimatyzacją trzeba zerknąć na wyższą pozycję w cenniku.Renault Clio V - cennik modelu

Renault Clio w wersji Zen kosztuje w Polsce 56.400 zł i oprócz klimatyzacji posiada jeszcze 7-calowy ekran dotykowy, elektrycznie sterowane szyby tylne, skórzaną kierownicę i chromowane wstawki. Pod maską znajdziemy mocniejszy 100-konny silnik benzynowy TCe. Zen jest jedynym Clio, które jest oferowane z instalacją LPG oraz jednostką wysokoprężną. Cena modelu z silnikiem dCi 115 wynosi 69.400 zł.

Aby zamówić wariant Intens nowego Renault musimy przeznaczyć 62.900 zł. Samochód posiada klimatyzację automatyczną, cyfrowy panel wskaźników 7″, LED w kształcie litery C oraz tapicerkę materiałową z elementami skóry ekologicznej. Model może mieć pod maską jednostkę TCe 130 połączoną z automatyczną przekładnią EDC. Cena Clio z takim napędem wynosi 73.900 zł.

Najbogatsze Renault Clio R.S. Line ze sportowymi fotelami, 17-calowymi obręczami, czerwonymi wstawkami wewnątrz oraz przyciemnianymi szybami zostało wycenione na 67.900 zł.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
7 Wątki komentarzy
12 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
14 Autorzy komentarzy
ŁukaszWwaSouth-PLmikSouth-PLŁukaszWwa Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Łukasz
Gość
Łukasz

No to teraz się bardzo poważnie zastanowię między Clio Intens a… Golfem Comfortline

ŁukaszWwa
Gość
ŁukaszWwa

Bez jaj, mój drogi imienniku :)
Najtańszy Golf Comfortline (1.0 115KM) na nowy rok modelowy kosztuje 85 490. I podejrzewam, że jest gorzej wyposażony od Clio Intense.

A jeśli porównujesz to z jakąś wyprzedażą VW „z placu”, to uczciwiej byłoby to porównać z ofertą Renault na Clio IV albo jeszcze lepiej Megane.

Łukasz
Gość
Łukasz

Generalnie celuję w dopasione Intens 130 EDC vs. wspomniany średniopółkowy Golf Comfortline za ok 90 tys. Clio daje mi skrzynię automatyczną, fajny system audio, kamerę 360 st., autonomię 1. poziomu i ładniejszy projekt kokpitu. Golf to wielowachacz, lepsze przyspieszenie, grzana szyba przednia i lepsze fotele. Ździebko bardziej odpowiada mi też z zewnątrz. Clio V to – mimo podobieństw – regres stylistyczny w stosunku do IV (z zewnątrz). W obu przypadkach cennikowo skończy się gdzieś pewnie pod 89-90k. Na Golfa – jak przeklikasz się dalej w konfiguratorze – masz na wejście 11k rabatu. Megane nawet nie rozważam bo mi się wybitnie… Czytaj więcej »

ŁukaszWwa
Gość
ŁukaszWwa

Na moje oko to 11k rabatu na Golfa dotyczy już wyprodukowanych samochodów z 2019 roku. Jeśli się mylę – przepraszam.
Gdybym kupował teraz samochód za ok 75-80 tys to wg mnie najfajniejszym wyborem jest Astra. Za te pieniądze można wyrwać bardzo dobrze wyposażone samochody z silnikiem 1.4 150KM z automatem. Warto, bo podobno od nowego roku w Astrze będą już tylko trzycylindrowce ;)

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Czyli najtańsze clio startuje do 57 tys. Realnie koszt to 60-62 tys, czyli jakieś 3,5-5 tys. taniej niż 208 czy corsa. Ciekawe jak zachowa się nasz rynek aut prywatnych.

Tomek
Gość
Tomek

Ta wersja Life bez klimatyzacji to chyba tylko po to, żeby w reklamach mogła się pojawić fraza „…już od 46900”. Przeskok do następnej pozycji cennikowej prawie 10000, brakuje przynajmniej dwóch pozycji pośrednich (np. SCe 75 z klimą za 49900), widać, że cennik konstruowany na rympał, nikt nawet nie udaje, że chodzi o zapewnienie klientom zróżnicowanej cenowo oferty.

Adam
Gość
Adam

Klima będzie w zen jako pakiet dla opcji wysprzedazowych i z dopiskiem z klimatyzacja i Alu felgi. Jak to bywa w marketingu. Jest test na autogaleria i wypada bardzo dobrze

Adam
Gość
Adam

Miało być life nie zen. Zen to już wypas prawie ;)

Andrzej
Gość
Andrzej

Czy nowe Clio będzie miało jakieś Hi-Fi audio? (choćby w opcji?)

Renault
Gość
Renault

Jest Bose 10 głośników.

Łukasz
Gość
Łukasz

Autor widac błyszczy wiedzą lub ma rodzinę w Renault Polska. Co z tego, ze bazowa wersja Clio jest tańsza od 208, jak nie ma klimy, którą 208 z tego co pamiętam będzie posiadało.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Tylko 208 ma ręcznie sterowane lusterka bo elektryczne są w drugiej wersji. Trochę lipa w 2020 roku. Ogólnie by mieć coś sensownego w segmencie b trzeba mieć 60-65 tys. zł

Borys
Gość
Borys

Dodam jeszcze, że w Peugeocie nie znajdziesz w standardzie Full Led, systemu wykrywającego pieszych i rowerzystów, więc nie przesadzałbym z tym, że auto coś tutaj kombinuje… Peugeot jest po prostu drogi w … Nawet Toyota Yaris w standardzie ma takie cuda, a jest na rynku od Xczasu

Doris
Gość
Doris

Jak się nie podoba to sobie kup skodę skalę. Ona ma wszystko.

South-PL
Gość
South-PL

Zobaczcie co Pertyn Ględzi: https://www.youtube.com/watch?v=VFsuORd0mX8

mik
Gość
mik

Moim zdaniem cennik premierowy wychodzi lepiej niż to mogło patrząc po cenach na rynkach europy zachodniej: 56400 złotych i dostajemy już znośnie wyposażone auto, mocny silnik 100km. Co prawda nie będzie tu nadal klimy automatycznej, lakieru metalik w cenie czy kamery cofania ale cennik jest po to by było z czego zejść ;D Myślę, że taki standardowy Zen za 50k większość zainteresowanych kupi a z dodatkami z 52k wyjdzie po rabatach. Wypasiony Intens spokojnie poniżej 60k będzie się dało kupić.
Jedyne co mi się nie podoba to fakt, że nie można połączyć wersji Zen + 130km silnik…

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Dorzuć koło zapasowe i najtańszy zen to 57 tys. zł Nie wiem w jaki sposób robisz z tego 50 tys. zł. Auto jest nowe więc w pierwszym roku nie będzie upustów. Nie wiadomo czy wprowadzą zen z silnikiem 75KM na nasz rynek bo dopiero taka wersja będzie mieć taką cenę.

South-PL
Gość
South-PL

Dają rabaty na nowe modele :) Wiem bo dostałem :)

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Na firmę? Klasyka. Bo nie wierzę że zwykłemu zjadaczowi z ulicy dają rabat naście % na nowy model który właśnie debiutuje.