Włoski oddział Citroëna wprowadza nową usługę „Domenica On”, dzięki której klienci będą mogli skonsultować się z doradcą nawet w dni wolne od pracy. Wystarczy wejść na stronę internetową citroen.it lub zadzwonić pod dedykowany numer telefonu.
Citroën Italia chce ułatwić zakup samochodu bez konieczności odwiedzania salonu dealerskiego i wprowadza usługę „Domenica On”, która pozwoli klientom na konsultacje nawet w niedzielę. Nie bot, który często tylko irytuje, ale prawdziwy wyszkolony ekspert będzie gotowy, by odpowiedzieć na każde nurtujące klienta pytanie. W 2022 roku ponad 8 tys. osób zdecydowało się na zakup Citroena online, dlatego potencjał, by słupki sprzedaży drogą internetową wzrosły, jest bardzo duży. „Domenica On” ma w tym pomóc.
Aby skorzystać z usługi wystarczy wejść na stronę citroen.it postępować zgodnie ze wskazówkami w serwisie lub zadzwonić pod dedykowany numer telefonu. W obu przypadkach ekspert pozwoli odkryć całą ofertę francuskiej marki, ilustrując najciekawsze promocje i wspierając krok po kroku w fazie wyboru modelu. Citroën umożliwia również zarezerwowanie jazdy próbnej u preferowanego dealera.
Sukces internetowej sprzedaży Citroena wynika przede wszystkim z zainteresowania modelem Ami, którego zamówimy w 100% online. Od debiutu na włoskim rynku już 10.000 włoskich klientów zdecydowało się na szybki i intuicyjny proces zakupowy dostępny, w dowolnym miejscu i czasie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Oprócz cyfrowej ścieżki, sieć dealerów Citroëna również jest dostępna, aby wspierać klienta. Zawsze będzie można zdecydować się na zakup lub odbiór Ami od uczestniczącego w programie dealera Citroëna.
„Domenica On” rozszerza pakiet „Citroën Citizen Services”, który łączy szereg usług związanych z konserwacją pojazdu, prowadzeniem, ubezpieczeniem, przygotowaniem do podróży oraz ułatwieniem ładowania w przypadku pojazdów elektrycznych. Ponadto program został ostatnio wzbogacony o usługę Citroën B Parts, która umożliwia łatwy dostęp do oryginalnych części zamiennych.
Najnowsze komentarze