środa, 29 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault Megane R.S. Trophy – nowy model w szczegółach

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2018-07-19
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
49 1
0
Nowe Renault Megane RS Trophy
43
UDOSTĘPNIEŃ
143
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022

Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis

Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd

Jeszcze bardziej sportowe i budzące większe emocje Renault Megane RS Trophy zostało ujawnione przez francuskiego producenta. Samochód dysponuje mocą 300 KM oraz momentem obrotowym 420 Nm.

Pierwszy publiczny debiut Renault Megane R.S. odbył się podczas ubiegłorocznego salonu samochodowego we Frankfurcie, ale tylko kwestią czasu było, kiedy francuska marka zaprezentuje bardziej rasową odmianę swojego hot-hatcha. Ta chwila właśnie nadeszła i w końcu możemy poznać szczegóły dotyczące Megane RS Trophy.

Megane RS Trophy – osiągi

Sercem pojazdu jest 1.8-litrowy turbodoładowany silnik TCe generujący 300 KM mocy, czyli o 20 KM więcej niż w wersji R.S. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy, który zamiast 390 Nm, wynosi 420 Nm z automatyczną przekładną EDC. W połączeniu z manualną skrzynią biegów, silnik osiąga 400 Nm. Aby rozpędzić pojazd od 0 do 100 km/h potrzeba 5,7 sekundy, czyli o jedną dziesiątą mniej niż w przypadku modelu bez znaczka Trophy. Maksymalna prędkość pojazdu z manualną skrzynią biegów wynosi 260 km/h.

Samochód jest oczywiście wyposażony w system czterech kół skrętnych 4Control. Jako standard posiada również zawieszenie Cup o charakterze dostosowanym do toru wyścigowego, a także mechanizm różnicowy Torsen. Zespół Renault Sport wymienił przednie tarcze hamulcowe i wyposażył model w zaciski Brembo w kolorze czerwonym. Zastosowano nowe 19-calowe obręcze, na które naciągnięto opony Bridgestone Potenza S001. Każde z kół jest o 2 kg lżejsze niż w Megane R.S., dzięki czemu udało się ograniczyć masę pojazdu o 8 kg.

Megane R.S. Trophy będzie dostępne z nowymi fotelami kubełkowymi Recaro, które zostały wykończone tapicerką z alkantary. Na pokładzie znajdziemy system Multi-Sense Renault, który pozwala na ustawienie różnych trybów jazdy oraz system dostarczający dokładnych danych z każdego okrążenia na torze o nazwie RS Monitor.

Nico Hülkenberg o Megane RS Trophy

„Byłem zaangażowany w proces rozwoju Megane R.S. od zeszłego roku i jestem bardzo zadowolony widząc jeszcze bardziej sportową wersję pojazdu w rodzinie! Każda nowa funkcja w nowym Renault Megane R.S. Trophy oferuje lepsze osiągi i wrażenia sportowe. Pozytywną odmianą jest oczywiście większa moc i lepsza przyczepność dzięki nowym oponom, a także większa wydajność hamowania. Dużej przyjemności dostarczyły mi także nowe fotele. Podparcie, jakie zapewniają podczas sportowego prowadzenia samochodu, jest rewelacyjne” – powiedział Nico Hülkenberg, kierowca Formuły 1 teamu Renault Sport i ambasador sportowego oddziału marki.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Renault Megane RS TrophyNowe Renault Megane RS Trophy
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: MeganeR.S.Renault
Udostepnij17Tweet11Udostepnij3
Poprzedni

DS X E-Tense już jeździ! Prezentacja modelu na lotnisku we Francji

Następny

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 29/2018

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 29/2018

Dacia Duster 1.5 dCi

Test: Nowa Dacia Duster 1.5 dCi – jak jeździ budżetowy SUV?

Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 29/2018

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Piotr001 - Nowy Peugeot 408 zaprezentowany! Kiedy konkurent Arkany pojawi się w salonach?
  • Tomasz - Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • czy to - Peugeot Partner I – oszczędne rozwiązanie dla firmy i dla wymagającej przestrzeni rodziny. Tani diesel
  • Anonimowo - Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • Marcin - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Jdm - Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd
  • Marcin ( ten co go kasują) - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Jdm - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Roman - Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022
  • Drakster - Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022
  • Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd
  • Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • Nowy Fiat Uno nadjeżdża? Nowy model będzie crossoverem klasy B
  • Renault chce uzyskać oszczędności rzędu 200 mln euro rocznie ze zbierania danych
  • Akcjonariusze Nissana odrzucają propozycję uznania Renault za podmiot dominujący
  • Jaki samochód najmniej pali? Citroën i ciekawe wyniki przedwojennego konkursu na oszczędność paliwa
  • Peugeot Partner I – oszczędne rozwiązanie dla firmy i dla wymagającej przestrzeni rodziny. Tani diesel
  • Nowa Dacia Duster po tuningu Carpoint mieni się kolorami w słońcu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.