Z dużą siłą i osobowością, nowy C3 będzie miał dwanaście kombinacji kolorystycznych i wiele możliwości personalizacji. Przestrzeń, łączność i design zagwarantują wyjątkowe wrażenia z nowego hatchbacka Citroëna. Tak zapowiada najnowszą wersję miejskiego hatchbacka oddział Citroëna w Ameryce Łacińskiej.
Nowy C3, pierwszy pojazd z rodziny trzech modeli opracowanych i wyprodukowanych w Ameryce Południowej w ciągu najbliższych trzech lat, to nowoczesny hatchback o unikalnym designie. Dzięki dużej sile i osobowości Citroën wyraża całą swoją oryginalność w modelu, który został starannie zaprojektowany z myślą o rynku południowoamerykańskim.
Zobacz: Nowe samochody Citroën. Skonfiguruj swojego ultrakomfortowego C4 lub modnego SUVa C5 Aircross
Oprócz komfortu sygnowanego przez Citroëna i jednemu najbardziej przestronnych w swoim segmencie wnętrz, Nowy C3 przybędzie w gamie zróżnicowanych kolorów, a także z obszernym katalogiem akcesoriów, stworzonym po to, aby każdy klient mógł cieszyć się możliwościami konfiguracji własnego modelu.
Nowy C3 stawia na trend dwukolorowy, z wyraźną linią oddzielającą karoserię od dachu w innej barwie, zapewniając klientom szeroką gamę kombinacji. W sumie dostępnych będzie ponad dziesięć opcji personalizacji. Jedną z takich kombinacji, wprowadzonych w zeszłym roku, jest nowe C3 w kolorze nadwozia Spring Blue z białym dachem. Klienci będą mieli również opcję czarnego dachu, który można łączyć z innymi kolorami nadwozia dostępnymi dla modelu, takimi jak na przykład Gris Artense, który był wielkim sukcesem w specjalnej serii C4 Cactusa X-SERIES.
Zobacz: Citroën C3 w kamuflażu przyłapany!
Aby każdy klient miał możliwość dobrania auta pod swój styl, nowy Citroën C3 będzie miał ponad 80 kombinacji uwzględniając jego wersje, kolory i akcesoria. A wszystko po to, aby zaoferować wiele możliwości personalizacji dla każdego. Rozwój ten został oparty na preferencjach klientów południowoamerykańskich, przy udziale zespołów Citroëna z każdego kraju, w którym model będzie sprzedawany, aby lepiej dostosować się do preferencji klientów na każdym z tych rynków.
Deska rozdzielcza nowego Citroena C3 jest przykładem tego dostosowania, które będzie dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych: Steel Grey lub Metallic Blue. A wszystko to – kolory, akcesoria, rodzaje materiałów i wykończeń – sprawi, że nowy Citroën C3 będzie miał niemal niezliczone opcje dostosowywania!
Zobacz: Citroën C3 Hybrid Air – samochód na powietrze
Przy całej strukturze technologicznej i rozwojowej w Ameryce Południowej, Citroën utrzymuje swoją strategię oferowania nowoczesnych pojazdów, dostosowanych do potrzeb i pragnień swoich klientów. Wszystko to z dużą ilością stylu, atrakcyjnymi i odważnymi liniami, najwyższą jakością, optymalnym wyposażeniem i dokładnie określonymi kosztami obsługi serwisowej, aby zagwarantować maksymalną konkurencyjność modeli Citroëna.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën Argentina
Najnowsze komentarze